printlogo


کد خبر: 252813تاریخ: 1401/6/16 00:00
شورای شهر تهران مؤسسات فرهنگی از جمله اوج را به همکاری فراخواند
آمادگی شورای شهر برای گسترش دیوارنگاره‌ها

رئیس شورای شهر تهران از اعلام آمادگی برای همکاری با موسساتی مانند مؤسسه اوج خبر داد تا هر چه بیشتر شاهد دیوارنگاره‌های با ارزش هنری و محتوایی در پایتخت باشیم. 
به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی چمران برای گسترش دیوارنگاره‌ها در سطح شهر اعلام آمادگی کرده است. وی درباره دیوارنگاره‌های پایتخت و تأثیر و گسترش آنها به مهر گفته است: در اکثر مواقع، موضوع بیلبوردها با دیوارنگاره‌ها متفاوت است؛ بیلبوردها اصولا در محل‌هایی طراحی می‌شوند که بازدید از آنها به صورت سریع و فوری است، مانند هنگام عبور اتومبیل‌ها در بزرگراه‌ها ولی مبحث دیوارنگاره‌ها به این صورت است که اصولا در فضاهای بزرگ مانند میادین در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند و به نوعی دید وسیع‌تری را در این راستا باید در نظر گرفت. 
وی با اشاره به اینکه لازم است در فضای شهر تهران دیوارنگاره‌های بیشتری با ارزش هنری و محتوایی داشته باشیم تا از این طریق با مردم حرف بزنیم، اظهار کرده است: اگر این مساله انجام شود کار ارزنده و زیبایی است و من فکر می‌کنم سر پل تجریش یا میدان امام خمینی(ره) مکان‌های مناسبی برای در نظر گرفتن دیوارنگاره‌ها هستند. 
رئیس شورای شهر تهران همچنین از موسسات فرهنگی برای این امر دعوت به همکاری و عنوان کرده است: شورای شهر و شهرداری در موضوع دیوارنگاره‌ها می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند و حتی پیشنهاداتی را به سازمان‌های مربوط ارائه دهند. ما آمادگی داریم همکاری لازم را با سازمان‌هایی مانند مؤسسه اوج داشته باشیم تا هر چه بیشتر شاهد دیوارنگاره‌هایی با ارزش هنری و محتوایی باشیم.

Page Generated in 0/0066 sec