printlogo


کد خبر: 253077تاریخ: 1401/6/23 00:00
بازیگر خارجی گاندو و زیر‌خاکی در شهباز
۲ خارجی به جمع بازیگران «شهباز» پیوستند

۲ بازیگر خارجی با نام‌های فیلیپ ساپرکین و یوفی تیان به گروه بازیگران سریال «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی پیوستند. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی، تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور و نویسندگی مینا خدیوی است که در ژانر پلیسی - معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در حال ساخت است. در حال حاضر عوامل تولید این سریال در منطقه ارم مشغول تصویربرداری سکانس‌هایی از فیلم هستند و ۸۰ درصد از فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده است. 
بتازگی ۲ بازیگر جدید به نام‌های فیلیپ ساپر کین در نقش رودی و یوفی تیان در نقش وانگ به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. فیلیپ ساپر کین پیش از این در سریال‌هایی نظیر «نفوذ»، «زیرخاکی» و «گاندو» حضور داشت اما یوفی تیان که ملیت چینی دارد برای نخستین‌بار در سریالی ایرانی ایفای نقش می‌کند. 
آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، نیما نادری، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیروس همتی، پاوان افسر، سیامک اشعریون و مهسا باقری برخی از هنرمندانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. 
«شهباز» درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین‌المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمان برخورد می‌کند و به داستان مردمی که از آنها سوءاستفاده شده است و مورد تعقیب افراد خلافکار قرار گرفته‌اند، می‌پردازد. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه 5 سیما تولید می‌شود. 
 

Page Generated in 0/0055 sec