printlogo


کد خبر: 253145تاریخ: 1401/6/24 00:00
اخبار

محمد انصاری: سفر به نجف و کربلا یکی از متفاوت‌ترین سفرهایی است که رفته‌ام
بازیکن اسبق تیم ‌ملی گفت:‌ راهپیمایی اربعین یک تجدید بیعت و شستن دل‌ها از دردی است که همه محبان اهل‌بیت(ع) دچار آن شده‌اند و یادآوری می‌کند چه بزرگانی برای حفظ ارزش‌ها شهید شدند. محمد انصاری که یکی از چهره‌های ورزشی حاضر در پیاده‌روی اربعین است، اظهار داشت: خدا را شاکرم که امسال توفیق حضور در سفر معنوی کربلا همراه با کاروان ورزشکاران جهت شرکت در مراسم اربعین نصیبم شد. انصاری با اشاره به اینکه جامعه ورزش خادمان امام حسین(ع) هستند، افزود: راهپیمایی اربعین یک تجدید بیعت و شستن دل‌ها از دردی است که همه محبان اهل‌بیت(ع) دچار آن شده‌اند و به ما یادآوری می‌کند چه بزرگانی برای حفظ عقاید و ارزش‌ها جنگیدند و شهید شدند. وی با بیان اینکه ظهور آقا امام زمان(عج) در راس حوائجم در نخستین سفرم به کربلای معلی بوده است، گفت: سفر به نجف اشرف و کربلای معلی یکی از متفاوت‌ترین سفرهایی است که تا به حال رفته‌ام و ان‌شاءالله قسمت تمام مشتاقان حسینی شود و بنده نیز نایب‌الزیاره مردم شریف ایران هستم. 
***
آسنسیو بارسلونا را به تمسخر گرفت
هافبک رئال‌مادرید به شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد. سه‌شنبه‌شب از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بارسلونا باز هم در دیدار برابر بایرن مونیخ شکست خورد که واکنش‌های متفاوتی داشت. در این میان مارکو آسنسیو، هافبک رئال‌مادرید به شکست آبی و اناری‌ها در این بازی واکنش نشان داد. آسنسیو بعد از شکست بارسلونا تصویری از گلی را که سال 2017 برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند منتشر کرد تا آبی و اناری‌ها را به باد تمسخر بگیرد. رئال‌مادرید در آن بازی با نتیجه 4 بر ۲ در خانه بایرن به پیروزی دست پیدا کرد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد. 
***
ترکیه قهرمان کشتی فرنگی جهان شد
تیم ملی ترکیه عنوان نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از آن خود کرد. به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، ترکیه با کسب ۲ مدال طلا و ۳ برنز و مجموع ۱۲۵ امتیاز در صدر قرار گرفت، آذربایجان با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز و مجموع ۱۱۸ امتیاز نایب‌قهرمان شد و صربستان میزبان نیز که تنها با ۶ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حاضر شده بود، با کسب ۴ مدال طلا و مجموع ۱۱۰ امتیاز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت. تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم با هدایت محمد بنا بدون کسب مدال طلا و با ۲ نقره و یک برنز و مجموع ۸۱ امتیاز از رفتن روی سکو بازماند و به عنوان چهارم تیمی بسنده کرد. ایران سال گذشته در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه که در این دوره از رقابت‌ها در صربستان غایب بود، به عنوان نایب‌قهرمانی جهان رسید. 
***
جلسه برای تعیین مدیر تیم ‌ملی فوتبال
پایان کار حمید استیلی در تیم ‌ملی فوتبال ایران احتمال بازگشت مهدی محمدنبی به مسؤولیت مدیریت تیم ملی را تقویت کرده است. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ‌ملی ایران قصد داشت حمید استیلی را نیز از مدیریت این تیم کنار بگذارد اما او زودتر استعفا کرد تا دیگر به کار خود ادامه ندهد. در این میان مهدی محمدنبی که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ مدیریت تیم ‌ملی را در کنار کی‌روش عهده‌دار بود، همچنان رابطه خوب خود را با سرمربی پرتغالی حفظ کرده است تا احتمال بازگشت او به سرپرستی تیم ‌ملی ایران همزمان با حضور به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال، قوت پیدا کند. تاج قرار است تکلیف مدیر تیم ‌ملی ایران را پس از جلسه با کارلوس کی‌روش مشخص کند. 
***
ترفند عجیب کشتی‌گیر ترکیه‌ای برای شکست میرزازاده
سنگین‌وزن نقره‌ای کشورمان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی گفت: به خاطر سرماخوردگی بدنم ضعف داشت. 
امین میرزازاده اظهار داشت: وقتی اینجا رسیدم سرما خوردم اما به کمک کادر پزشکی و مربیان توانستم شرایطم را بهتر کنم. روز اول ۴ کشتی سنگین داشتم که حساب شده کار کردم و توانستم راهی فینال شوم. 
فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان ادامه داد: در فینال با «رضا کایالپ» کشتی‌گیری که صاحب عناوین زیادی است مبارزه کردم؛ تلاش کردم پیروز شوم اما ضعف بدنی ناشی از سرماخوردگی باعث شد آنطور که خودم می‌خواهم نباشم. 
وی با بیان اینکه حریف ترکش بدنی چرب داشت، تصریح کرد: ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت. 
میرزازاده درباره اینکه با نتیجه یک - یک نتیجه را واگذار کرد و فکر می‌کند در فاصله‌ای که به المپیک مانده شرایط چطور پیش برود، گفت: همه تلاش ما شاد کردن دل مردم بوده و هست. در مدت باقیمانده تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا در المپیک خوش بدرخشیم.

Page Generated in 0/0071 sec