printlogo


کد خبر: 253317تاریخ: 1401/6/30 00:00
حسن رنگرز به عنوان جانشین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد
پایان دوران آقای خاص

علیرضا دبیر در حکمی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی منصوب کرد. بعد از اینکه تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران نتوانست در مسابقات جهانی 2022 صربستان به مدال طلا  برسد و نتیجه قابل قبول سال گذشته را تکرار کند، انتقادهای زیادی به سوی محمد بنا روانه شد. این مربی هم که در چندمین مقطع از سال 2019 به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی انتخاب شده و در سال‌های اخیر توانسته بود عملکرد قابل قبولی از خود به ثبت برساند، بعد از مسابقات جهانی از شاگردان خود خداحافظی و به فدراسیون نیز اعلام کرد قصد ادامه همکاری ندارد. 
جلسه فنی درباره تیم ‌ملی کشتی فرنگی با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان، رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون، علی محمدی، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و حسن رنگرز، قهرمان اسبق کشتی فرنگی و سرمربی و مدیر سابق تیم‌های ملی کشتی برگزار شد. در پایان این جلسه با توجه به ضرورت پیگیری برنامه‌های تیم ‌ملی کشتی فرنگی و خداحافظی محمد بنا، سرمربی این تیم، حسن رنگرز به ‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی منصوب شد و حکم خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد. بدین ترتیب دوران سرمربیگری محمد بنا بعد از 4 سال به پایان رسید و حسن رنگرز که هم‌اکنون مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را بر عهده دارد، به عنوان سرمربی جدید کار خود را
آغاز کرد. 
 
* رنگرز: امیدوارم بنا بازگردد
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ‌ملی کشتی فرنگی اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت. حسن رنگرز در گفت‌وگو با فدراسیون کشتی اعلام کرد ماموریتش در ورزش استان مازندران به پایان رسیده است. او در این باره گفت: 2 سال مأموریت بنده در ورزش استان مازندران امروز به پایان رسید و جا دارد از حمایت‌های موثر دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان و همراهی صمیمانه دکتر حسینی‌پور، استاندار مازندران قدردانی کنم. امیدوارم مردم نجیب استان مازندران 2 سال نوکری بنده را به عنوان کوچک‌ترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان پذیرا باشند و برای عزیزی که مسؤولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران را به عنوان استان برترکشور در ورزش عهده‌دار می‌شود، آرزوی موفقیت دارم. 
او با بیان این جمله که امیدوارم بنا در کمترین زمان بازگردد، ادامه داد: جا دارد صمیمانه از همه خدمات و افتخارات بی‌نظیر آقای محمد بنا تقدیر و تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم به عنوان شاگرد ایشان خدمت برسم و کسب رخصت کنم و از همین‌جا هم کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم زمینه بازگشت ایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود و قطعا بنده امانتدار این مهم خواهم بود و هر موقع که ایشان اراده کردند قدم‌شان را به عنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت و از ایشان تقاضا دارم مجموعه‌ کشتی فرنگی را از تجارب گرانبها و مشاوره‌های خود بی‌نصیب نکنند و منت ایشان را می‌کشیم و می‌دانم قلب ایشان برای کشتی می‌تپد و ما هم به عنوان یک شاگرد راه ایشان را ادامه خواهیم داد. 

Page Generated in 0/0055 sec