printlogo


کد خبر: 253404تاریخ: 1401/7/2 00:00
اخبار

پخش «عملیات رعد» همزمان با هفته نیروی انتظامی
سریال «عملیات رعد» اواسط مهرماه و همزمان با شروع هفته فرماندهی انتظامی از شبکه یک پخش خواهد شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «عملیات رعد» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی علی یاور از شبکه یک پخش خواهد شد. 
سریال «عملیات رعد» که از اوایل مردادماه در سکوت خبری با مشارکت موسسه فرهنگی- هنری ناجی هنر و سازمان صداوسیما کلید ‌زده شده است، همزمان با هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اواسط مهرماه از شبکه یک سیما آماده پخش می‌شود. 
مجید واشقانی، مهدی زمین‌پرداز، هادی دیباجی، ارسطو خوش‌فرم، شهروز ابراهیمی، مهشید جوادی و معصومه بافنده بازیگران این سریال هستند. تصویربرداری این مجموعه در تهران ادامه دارد و به صورت همزمان تدوین و صدا‌گذاری توسط عوامل تولید در حال انجام است. 
«عملیات رعد» با موضوع روایت پرونده‌های مهیج عملیات یگان ویژه فراجا است که در ۱۰ قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آن آمده است: یک گروهک تروریستی قصد تخریب و ایجاد ناامنی در ایران را دارد که یک تیم ویژه از نوپو برای مقابله با آن وارد عمل می‌شود. سریال «عملیات رعد» یکی از محصولات مؤسسه ناجی هنر برای هفته فراجا است. 
***
«آتش سرد» بالاخره به آنتن رسید
سریال تلویزیونی «آتش سرد» که پیش‌تر قرار بود از مردادماه پخش خود را آغاز کند، از 9 مهرماه هر شب از شبکه 2 سیما پخش می‌شود. 
مجموعه «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از 9 مهرماه هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. 
«آتش سرد» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای آماده پخش شده است. این سریال بنا بر اعلام سیمافیلم پیش‌تر قرار بود مردادماه روی آنتن برود که حالا با تاخیر و بنا بر اعلام تیزر پخش شده از شبکه 2، از ۹ مهر روی آنتن می‌رود. 
پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان‌، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 
«آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره پسری به نام فرید است که پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی اوست، متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود. 
***
گیشه در تسخیر «پسر دلفینی»
انیمیشن «پسر دلفینی» پس از گذشت 3 هفته از اکران خود با فروش ۲۳۱ هزار قطعه بلیت به ارزش ۶ میلیارد تومان صدرنشین جدول فروش هفتگی سینما شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سینمای ایران این هفته در مجموع ۶ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان فروش داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است. انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته سوم اکران خود در صدر جدول سینما‌ها قرار گرفت. پسر دلفینی این هفته با فروش ۹۴ هزار قطعه بلیت به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان و فروش کل ۶ میلیارد و 100 میلیون تومان توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند. همچنین فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار در پنجمین هفته نمایش خود از مرز فروش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون خود عبور کرد. ابلق این هفته با فروش ۳۸ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان، توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد. 
فیلم سینمایی «انفرادی» اثر سیدمسعود اطیابی توانست ۳۷ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد و ۵۱ میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه سوم جدول سینما‌ها قرار گیرد. 
***
تعطیلی 6 روزه تئاترشهر
با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، مجموعه تئاترشهر یک بازه تعطیلی 6 روزه را پشت سر می‌گذارد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، تمام آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور تا پایان روز سه‌شنبه پنجم مهرماه اجرایی ندارند. 
دلیل این تعطیلی 6 روزه تالارهای نمایشی تئاترشهر، همزمانی آن با فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت امام رضا(ع) است.

Page Generated in 0/0073 sec