printlogo


کد خبر: 253445تاریخ: 1401/7/4 00:00
مهران مدیری یک‌ روز قبل از نطق، 30میلیارد از تلویزیون گرفته است
اعتراض با دهان پر

علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صداوسیما با انتشار یک پست در توئیتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی فاش کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، بر اساس افشاگری آقای قزوه، مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌های نالانش در واکنش به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است. 
علیرضا قزوه نوشت: «آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی‌اش، 30 میلیارد تومان از صداوسیما بوده؛ بعضی‌ها از روی شکم سیری چه نطق‌هایی می‌کنند». قزوه در توئیت دیگری نوشته است: طرف آنقدر از همین صداوسیما خورده که افعی شده، حالا درآمده که من با صداوسیما همکاری نمی‌کنم. تو گوشت و پوست و استخوانت از صداوسیماست. اگه صداوسیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می‌خوردی و بز می‌چراندی! 
چندی پیش تهیه‌کننده دورهمی نیز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از تهیه‌کننده یا سازمان صداوسیما برای این فصل ندارد. لازم به ذکر است مبلغ افشا شده از سوی آقای قزوه جدا از مبالغی است که خود مدیری با اسپانسر‌ها به توافق رسیده است. 
گفتنی است مهران مدیری، مجری سابق تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی ضمن اعلام خداحافظی از تلویزیون گفت پخش دورهمی را لغو می‌کند. در حالی که همان‌گونه که گفته شد تهیه‌کننده دورهمی گفته است مهران مدیری حق و حقوق خود را کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای برای پخش یا عدم پخش این مجموعه تلویزیونی نمی‌تواند داشته باشد.

Page Generated in 0/0066 sec