printlogo


کد خبر: 253534تاریخ: 1401/7/7 00:00
انتشار نخستین رمان هنرپیشه معروف در سال آتی
تام هنکس رمان می‌نویسد

تام هنکس،‌ بازیگر نامدار و برنده اسکار از نگارش نخستین رمانش خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، نخستین رمان تام هنکس‌ بازیگر مشهور آمریکایی، سال آینده روانه بازار خواهد شد. نخستین رمان هنکس که با عنوان «ساخت یک فیلم شاهکار دیگر» منتشر می‌شود، درباره ساخت یک فیلم اکشن و ابرقهرمانی است که با بودجه چند میلیون دلاری و با اقتباس از یک کتاب مصور ساخته شده است. 
این کتاب دومین فعالیت هنکس‌ در حوزه ادبیات داستانی محسوب می‌شود و داستانی درباره تولید یک فیلم را روایت می‌کند. تام هنکس پیش از این در سال ۲۰۱۷ مجموعه داستان‌های کوتاهی را منتشر کرده بود. رمان «ساخت یک فیلم شاهکار دیگر» توسط انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس»‌ منتشر خواهد شد و نهم مه سال ۲۰۲۳ در ایالات متحده و بریتانیا روانه بازار خواهد شد. مجموعه داستان‌های کوتاه هنکس‌ با عنوان «گونه غیرمعمول»‌ منتشر شده است و به گفته این انتشارات تاکنون ۲۳۴ هزار نسخه از این کتاب در بریتانیا فروخته شده است.
به طور دقیق موضوع این رمان مشخص نیست اما حداقل اطلاعاتی که از آن به طور عمومی منتشر شده، حاکی از آن است فیلم تلاش می‌کند جهان ۱۰۰ سال آینده را با پیش‌بینی‌های خود به تصویر بکشد و مخاطبان آن در سال ۲۱۱۵ قادر خواهند بود آن را با وضعیت جهان خود مقایسه کنند. در حقیقت دیدن جهانی که مغلوب تغییرات آب و هوایی و فروپاشی سیاسی شده چندان عالی به نظر نمی‌آید، بنابراین شاید تماشاگران سینما لازم است با نوشتن توماری سازندگان ۱۰۰ سال را متقاعد کنند که آن را کمی زودتر اکران کنند.

Page Generated in 0/0063 sec