printlogo


کد خبر: 253588تاریخ: 1401/7/9 00:00
اخبار

«آتش سرد» از امشب در تلویزیون
«آتش سرد» به تهیه‌کنندگی علی مهام از امشب روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه 2 سیما پخش می‌شود. این سریال که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده، یک ملودرام اجتماعی است. «آتش سرد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این سریال ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۳۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود. 
سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شده و ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است. 
 
***
نماینده مکزیک در اسکار مشخص شد
مکزیک فیلم آلخاندرو گونزالس ایناریتو را به عنوان نماینده خود به اسکار فرستاد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو با نام کامل «باردو، وقایع نگاری دروغین یک مشت حقیقت» که نخستین بار در جشنواره ونیز امسال رونمایی شد، از سوی مکزیک به عنوان نماینده این کشور به اسکار دوره نودوپنجم فرستاده شد. فیلم «باردو» قرار است از روز ۲۷ اکتبر در سینماهای مکزیک روی پرده سینماها برود و ۴ نوامبر نیز در سینماهای آمریکا به نمایش در بیاید. این فیلم روز ۱۶ دسامبر در پلتفرم نتفلیکس عرضه می‌شود. 
«باردو» نخستین ساخته ایناریتو بعد از سال ۲۰۰۰ و فیلم «عشق سگی» است که به طور کامل در کشور مکزیک زادگاه این کارگردان فیلمبرداری شده است. این فیلم به نویسندگی مشترک ایناریتو و نیکلاس جیاکوبونه و با فیلمبرداری داریوش خنجی که به صورت ۶۵ میلیمتری ساخته شده است، درباره یک روزنامه‌نگار و مستندساز مکزیکی است که به زادگاهش باز می‌گردد و در حالی که با هویت و مسائل خانوادگی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند، در یک بحران هستی‌گرایانه قرار می‌گیرد. 
مکزیک سال ۲۰۱۸ با فیلم «رُما» به کارگردانی آلفونسو کوارون برنده جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌الملل شد. 
 
***
«یادگار دفاع» به نمایش گذاشته شد
نمایشگاه «یادگار دفاع» از دوم مهرماه در موزه عکسخانه شهر آغاز به کار کرده و تا چهاردهم مهر ماه پذیرای بازدیدکنندگان است. به گزارش «وطن‌امروز»، نمایشگاه گروهی عکس «یادگار دفاع» به مناسبت هفته دفاع‌مقدس و با حمایت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس، دوم تا ۱۴ مهرماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ در موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفت‌تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز میزبان علاقه‌مندان است. 
در این نمایشگاه ۱۷ قطعه عکس یادگاری رزمندگان از قبل و بعد از عملیات‌های مختلف در قطع ۵۰ در ۷۰ و به صورت رنگی و سیاه و سفید به نمایش گذاشته شده است. 
در عکس‌های حاضر در این موزه حوادث بین سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۶ به تصویر کشیده شده ‌است. 
 
***
«شوتبال» و «آب و آتش» به نسیم می‌آیند
با پایان ماه صفر، کنداکتور نسیم با 2 مسابقه و یک مجموعه طنز نونوار می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، پخش سری جدید مسابقه «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و کارگردانی محمد پیوندی در 2 بخش بانوان و آقایان با اجرای سوگل طهماسبی و علی عامل‌هاشمی شنبه تا سه‌شنبه این هفته ساعت ۲۱ از شبکه نسیم آغاز خواهد شد. فصل جدید مسابقه «شوتبال» همچون سری پیشین متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان در میادین ورزشی و عرصه‌های اجتماعی است. 
همچنین سری جدید مسابقه «آب و آتش» با تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و اجرای مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی از ۹مهر ماه شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. این مسابقه با مرحله عبور از موانع، عبور از کیسه بوکس، موانع طنابی، سطح شیب‌دار، حوضچه گل، برج ارتفاع و... با داوری علیرضا احمدی وارد رقابت‌های پرچالش می‌شود. 
پخش مجموعه طنز «نخستین انتخاب» نیز از شنبه این هفته ساعت ۲۰ در شبکه نسیم آغاز خواهد شد. 

Page Generated in 0/0062 sec