printlogo


کد خبر: 253700تاریخ: 1401/7/11 00:00
اخبار

شاگردان ناظم‌الشریعه از صعود باز ماندند
تیم ملی فوتسال عراق با تساوی ۲ - ۲ برابر کویت از صعود به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا باز ماند. 
به گزارش ایسنا، تیم‌ ملی فوتسال عراق با تساوی ۲ - ۲ برابر کویت میزبان از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باز ماند. هدایت عراق در این مسابقات بر عهده محمد ناظم‌الشریعه بود. 
در دیگر دیدار این گروه تایلند با نتیجه ۶ بر یک عمان را مغلوب کرد و با ۷ امتیاز در رده نخست گروه اول مسابقات قرار گرفت. 
در جدول این رقابت‌ها، تایلند با ۷ امتیاز صدرنشین شد و کویت با ۵ و عراق با ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 
***
تاریخ‌سازی ژاوی در لالیگا
با پیروزی‌ای که بارسلونا در دیدار برابر مایورکا به دست آورد، ژاوی یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های لالیگا به نام خود به ثبت رساند و رکورد زیدان را شکست. به گزارش اسپورت، بارسلونا در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف مایورکا رفت و توانست با تک گلی که لواندوفسکی به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کند. آبی‌واناری‌ها با این پیروزی خارج از خانه موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. ژاوی با پیروزی خارج از خانه‌ای که تیمش برابر مایورکا به دست آورد یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های لالیگا به دست آورد. بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در ۱۸ بازی خارج از خانه شکست نخورده است که این بهترین عملکرد در بازی‌های خارج از خانه در تاریخ لالیگاست. بارسلونا در ۱۸ بازی اخیر خارج از خانه خود با هدایت ژاوی ۱۳ پیروزی و ۵ تساوی را کسب کرده است. پیش از این زیدان رکورددار شکست‌ناپذیری در بازی‌های خارج از خانه بود به طوری که رئال‌مادرید با هدایت او در سال ۲۰۱۶ در ۱۷بازی خارج از خانه شکست نخورد که ژاوی این رکورد را بهبود بخشید. رئال‌مادرید با هدایت زیدان در آن سال در ۱۷ بازی خارج از خانه ۱۳ پیروزی و ۴ تساوی را به دست آورد. 
***
بیانیه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری کشور درباره حوادث اخیر
مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با انتشار بیانیه‌ای درباره حوادث اخیر موضع‌گیری کردند. به گزارش سایت سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال کشور ضمن اعلام پایبندی به ارزش‌های دینی، ملی، انقلابی و دفاع‌مقدس و در مسیر ارتقا و شکوه نام ایران اسلامی یکپارچه از تلاش‌های حافظان نظم و تمامیت ارضی و امنیت پایدار کشور که زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور است حمایت کرده و با تمام توان در راستای مجد و عظمت ایران در عرصه بین‌المللی همت والای خود را برای گسترش همه‌جانبه فوتبال و ابعاد فرهنگی و فنی آن معطوف می‌دارند. مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال کشور در این بیانیه بیان کردند: اقدام هنجارشکنانه معدود افرادی که در مسیر اهداف دشمنان قسم‌خورده تفکر پوچ تجزیه ایران سربلند استوار را در ذهن می‌پرورانند محکوم و از چهره‌های اصیل ورزشی انتظار داریم با اتکا به سواد رسانه‌ای و به دور از فضای آلوده فراهم شده توسط دشمنان از کلام، ادبیات و انشای تجزیه‌طلبان و منافقین و دیگر معاندین خارجی دوری جویند و هرگونه نظر و انتقاد را از مبادی قانونی طرح نموده و برای یکپارچگی، امنیت و آرامش سراسر میهن اسلامی اهتمام ورزند. 
***
تکرار بدترین شروع فصل برای اینتر
شکست اینتر برابر رم در خانه باعث شد تا این تیم ایتالیایی ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ ایتالیا را تکرار کند. 
به گزارش فوتبال ایتالیا، باخت اینتر مقابل رم چهارمین شکست این تیم در ۸ بازی ابتدایی اینتر در فصل جاری سری آ بوده است که بدترین شروع اینتر در تاریخ سری آ محسوب می‌شود. نراتزوری در ابتدا با گل فدریکو دیمارکو مقابل جالوروسی پیش افتاد اما برتری آنها کمتر از ۱۰ دقیقه طول کشید و پائولو دیبالا در دقیقه ۳۹ با یک ضربه والی بازی را به تساوی کشاند. 
شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه دوم گل دوم را نیز خوردند تا این دیدار ۲ بر یک به سود رم به پایان برسد. 
این بدترین شروع اینتر در یک فصل در سری آ است؛ جایی که این تیم در ۴ بازی خود در لیگ بعد از ۸ هفته شکست خورده است. 
آخرین بار فصل ۱۲-۲۰۱۱ اینتر در ۸ بازی اول خود ۴ بار باخت داشت که در نهایت در آن فصل اینتر ششم شد. در آن زمان تیم ایتالیایی فصل را با جیان پیرو گاسپرینی شروع کرد ولی بعد از اخراج این مربی کلودیو رانیری را به خدمت گرفت که او نیز نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و از اینتر رفت.  

Page Generated in 0/0057 sec