printlogo


کد خبر: 253779تاریخ: 1401/7/16 00:00
نگارش 50 درصد فیلمنامه توسط میرباقری
«نامیرا» به فجر نمی‌رسد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نامیرا» با اشاره به مشغله‌های بسیار سیدداوود میرباقری، خبر داد که نگارش فیلمنامه این پروژه از نیمه گذشته است. 
به گزارش «وطن‌امروز»، پروژه سینمایی «نامیرا» این روزها با اقتباس از رمانی از صادق کرمیار با همین نام، در حال نگارش است. پروانه ساخت این فیلم حدود ۴ ماه پیش صادر شده است و کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را به ترتیب شهریار بحرانی و محسن علی‌اکبری برعهده دارند. 
محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده اثر با تأکید بر اینکه این فیلم به جشنواره فجر امسال نخواهد رسید، به مهر گفته است: احتمالا تولید پروژه همین امسال آغاز خواهد شد اما با توجه به پس‌تولید طولانی حدودا ۶ ماهه‌ای که برای پروژه پیش‌بینی کرده‌ایم، قطعا به جشنواره فیلم فجر نخواهیم رسید. فیلمبرداری کار هم زمانبر است و علاقه داریم بعد از ۳۰ سال، فیلمی باکیفیت‌تر از «روز واقعه» را از نظر ساختاری ارائه دهیم. به همین دلیل پروژه سختی‌های خاص خود را خواهد داشت. 
وی درباره مشغله داوود میرباقری در سریال «سلمان فارسی» و دلیل انتخاب وی برای نگارش فیلمنامه «نامیرا» هم توضیح داده است: داوود میرباقری یکی از عاشق‌ترین هنرمندان سینمای ایران است که ارادتی ویژه به امام حسین(ع) دارد. اساسا در همه کارهای داوود میرباقری ردپای این ارادت به امام حسین(ع) را می‌توان دید. 
او این روزها درگیر تولید سریال سنگین «سلمان فارسی» است اما زمانی که پیشنهاد این پروژه را با او مطرح کردیم، به‌عشق امام حسین(ع) و بدون طرح هیچ‌گونه مساله مالی این همکاری را پذیرفتند. در حال حاضر هم از زمان‌های آزاد خود در لابه‌لای مشغله تولید پروژه «سلمان فارسی» استفاده کرده و تا اینجا بیش از ۵۰ درصد نگارش فیلمنامه «نامیرا» را پیش برده است. 

Page Generated in 0/0057 sec