printlogo


کد خبر: 253786تاریخ: 1401/7/16 00:00
انصارالله: فراتر از امارات و عربستان را هدف قرار می‌دهیم

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد در صورتی که محاصره لغو نشود، موشک‌های دریایی صنعا به نبرد پایان خواهند داد و انصارالله این توانایی و جسارت را دارد که در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش تاسیسات نفتی عربستان و امارات را هدف قرار دهد. محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: صنعا در حوزه موشک‌های دریایی پیشرفت داشته است و در صورت لغو نشدن محاصره، این موشک‌ها نقش موثری در پایان دادن به نبرد ایفا خواهند کرد. عضو دفتر سیاسی انصارالله در ادامه اظهار کرد: حمله به عمق خاک عربستان و امارات را حق خود می‌دانیم. 
البخیتی افزود: در صورت استمرار جنگ و محاصره، انصارالله با آتش‌بس دائمی یا بلند‌مدت موافقت نمی‌کند و استمرار محاصره به معنای استمرار جنگ است، چراکه دشمن مانع ورود کشتی‌ها به یمن می‌شود. 
در همین حال شبکه المسیره، از قول محمدناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله نوشت: ما در بمباران اهداف بسیار حساس و مهمی که در بانک اهداف آتی و مشخص خود قرار داده‌ایم تردید نخواهیم کرد. وی تاکید کرد: اهدافی که ما تعیین کرده‌ایم تنها در عمق عربستان و امارات نیست، بلکه می‌توانیم به خیلی فراتر از آن برسیم. 
سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز با پایان یافتن آتش‌بس در یمن و تمدید نشدن مجدد آن در توئیتی به سرمایه‌گذاران در عربستان و امارات توصیه کرد این کشورها را ترک کنند. آتش‌بس میان انصارالله و ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان که مهلت آن دوم اکتبر سال جاری میلادی پایان یافت، تا این لحظه تمدید نشده است. 
 

Page Generated in 0/0056 sec