printlogo


کد خبر: 254818تاریخ: 1401/7/17 00:00
اخبار

مهاجم پرتغال جام‌جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و جام‌جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. به گزارش رکورد، تیم‌ ملی فوتبال پرتغال در آستانه جام‌جهانی یک مهره کلیدی خود را از دست داد. «پدرو نتو» بازیکن ولورهمپتون باید به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پا تحت عمل جراحی قرار گیرد و حضور در جام‌جهانی را از دست داد. پدرو در دیدار مقابل وستهام از ناحیه مچ پا آسیب دید. پس از بررسی بیشتر و نظر متخصص، قرار است او بزودی تحت عمل جراحی قرار گیرد. این به این معنی است که او برای جام‌جهانی آماده نخواهد بود و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. نتو بتازگی از یک مصدومیت بسیار جدی زانو بهبود یافته بود؛ مصدومیتی که او را 10 ماه از میادین دور کرد. این بازیکن لیگ برتری توسط فرناندو سانتوس برای آخرین بازی‌های لیگ ملت‌ها مقابل جمهوری چک و اسپانیا به اردوی تیم‌ ملی فوتبال کشورش دعوت شد و شانس بالایی برای حضور در جام‌جهانی داشت. این در حالی است که رافا سیلوا که با پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ شد و در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۲۰ نیز حضور داشت، کناره‌گیری خود را از تیم‌ ملی این کشور در حالی اعلام کرد که برای 2 بازی پیش‌رو پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا به اردوی تیم‌ ملی کشورش دعوت شده بود. پرتغال در خط حمله شرایط چندان خوبی ندارد و کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس نیز شرایط خوبی در تیم‌های باشگاهی خود ندارند. پرتغال در جام‌جهانی روسیه توانست از گروه خود صعود کند ولی در یک هشتم نهایی برابر اروگوئه شکست خورد تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشد. پرتغال در یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ نیز حذف شد. این تیم در این مرحله از رقابت‌ها برابر بلژیک قرار گرفت و بازنده شد تا در 2 دوره اخیر جام‌جهانی و یورو در یک مرحله مشترک حذف شده باشد. 
 
***
کارشناسی داوری سپاهان - پرسپولیس
حسین عسگری معتقد است امیر عرب‌براقی بازی آرامی را در دیدار سپاهان و پرسپولیس پشت سر گذاشت. حسین عسگری، کارشناس داوری درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: بازی آرامی را شاهد بودیم و اتفاق خاصی هم در منطقه‌های جریمه 2 تیم نیفتاد که این کار عرب‌براقی را ساده‌تر کرد. وی ادامه داد: او تصمیم‌های درستی گرفت. هم آوانتاژهای بموقعی داشت و هم اخطارهای بموقعی داد و تصمیم‌هایش در این باره هم درست بود. 
 
***
آجورلو برای دفاع از حق استقلال با تاج دیدار می‌کند
مدیرعامل باشگاه استقلال برای دفاع از حقوق تضییع شده این باشگاه در بحث داوری به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود. 
مصطفی آجورلو برای دفاع از حقوق تضییع شده استقلال درباره داوری در مسابقات این فصل لیگ برتر، به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود. محمدحسین زرندی، معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای استقلال در این باره گفت: پس از دیدار مقابل فولاد درباره اشتباهات سریالی و ادامه‌دار داوری در مسابقات استقلال صحبت کردیم. متاسفانه به صورت مکرر علیه استقلال تصمیمات نادرست گرفته می‌شود و عملکرد داوران باعث تضییع حقوق این باشگاه و تغییر نتایج شده است. با توجه به اعتراض‌های قبلی به کمیته داوران، این بار مدیرعامل باشگاه قصد دارد جهت دفاع از حقوق استقلال، در اولین فرصت با ریاست فدراسیون فوتبال ملاقات کند. اشتباهات عجیب و حق‌خوری در بازی‌های استقلال بارها تکرار شده و باید متوقف شود. وی افزود: شاید بالاترین مقام فوتبالی کشور بتواند اشتباهات سریالی علیه استقلال را متوقف کند و باعث اجرای عدالت در لیگ برتر شود. 
 
***
پایان کار ساعی در فدراسیون تکواندو؟
به ‌نظر می‌رسد مهروز ساعی‌ تمایلی برای حضور به عنوان نایب رئیس فدراسیون تکواندو ندارد. 
خبرنگار خبرگزاری میزان چندی قبل در خبری اختصاصی از انجام امور نایب رئیس بانوان توسط مهروز ساعی خبر داد و رئیس فدراسیون هم این خبر را تایید کرد اما حالا شنیده می‌شود خانم ساعی علاقه‌ای به ادامه همکاری در این سمت ندارد. 
مهروز ساعی حضور در تیم فنی و مربی تیم‌ ملی تکواندو بودن را در اولویت قرار داده و حاضر نیست نایب رئیس بانوان فدراسیون شود و بزودی از بدنه تیم مدیریتی خارج می‌شود. 
به نظر می‌رسد هادی ساعی باید بزودی به فکر یک گزینه جدید برای سرپرستی نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون تکواندو باشد. 
شایان ذکر است فدراسیون تکواندو نایب‌رئیس مردان هم ندارد و فعلا چارت مدیریتی این‌ مجموعه ناقص است!
باید دید واکنش هادی ساعی، رئیس جوان تکواندوی ایران به این مسائل چه خواهد بود و سرانجام چه کسانی نایب رئیس مردان و زنان این رشته پرطرفدار المپیکی می‌شوند. 

Page Generated in 0/0059 sec