printlogo


کد خبر: 254838تاریخ: 1401/7/17 00:00
عبدالملک الحوثی: مقابله با متجاوزان ادامه خواهد داشت
هشدار به سعودی

رهبر انصارالله یمن دیروز شنبه در سخنانی به مناسبت فرا‌رسیدن سالروز میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله تصریح کرد: آمریکا طاغوت زمانه است، تمام تلاش‌های استکبار و کسانی که با آن مرتبط هستند که در زمانه ما، آمریکا و اسرائیل هستند، تلاش برای خارج کردن مردم از نور به سمت تاریکی است. 
سیدعبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و کسانی که دنباله‌رو آنها هستند، برای سلطه بر مردم و تحقیر و به ذلت کشاندن آنها تلاش می‌کنند. الحوثی در ادامه تاکید کرد: عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل، خیانت به خدا و رسول(ص) و مسلمانان و بدون شک نفاق آشکار است. وی افزود: از ائتلاف متجاوزان می‌خواهم تجاوزگری را متوقف کرده و به محاصره یمن و اشغالگری پایان دهند و پرونده‌های جنگ را بررسی کنند.
رهبر انصارالله یمن خطاب به مردم این کشور هم گفت: از مردم عزیز خود درخواست می‌کنم مادامی که تجاوزگری ادامه دارد با آن مقابله کنند، زیرا این مقابله، جهادی مقدس است. رهبر انصارالله ضمن هشدار به غربی‌ها به خاطر تلاش آنان برای فاسد کردن ملت‌ها خاطرنشان کرد: از رهبران غرب می‌خواهم خود را از شر صهیونیسمی نجات دهند که بر آنان چیره شده و گمراه‌شان کرده است. الحوثی با اشاره به اینکه علت واقعی مشکلات بشری، انحراف از هدایت و تعالیم الهی است که نمی‌توان برای آن جایگزین بهتری معرفی کرد، تصریح کرد: هر اندازه انسان ارزش‌های الهی را نادیده بگیرد، زیان می‌کند و قربانی سوءاستفاده دشمنان می‌شود. رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: همه تلاش‌های استکبار و وابستگان آن در تمام اعصار که در دوران ما، آمریکا و اسرائیلند، این بوده که تلاش کنند مردم را از نور به سمت تاریکی بکشانند. وی با اشاره به اینکه کشورهای متجاوز به دنبال نشر اعتقادات نادرست، ترویج شرک به خداوند و مفاهیم ضدایمان هستند، ادامه داد: طاغوتیان و مستکبران در تلاشند مردم را از پیامبران و تعالیم الهی دور کنند و به اسم دین، دین را تحریف کنند.
الحوثی با بیان اینکه متجاوزان همچنین در پی گسترش رذایل اخلاقی و روابط حرام هستند، تأکید کرد: مستکبران در تلاشند عدالت را از زندگی محو کنند تا ظالمان بتوانند به مظلومان زور بگویند. 

Page Generated in 0/0061 sec