printlogo


کد خبر: 254897تاریخ: 1401/7/19 00:00
اخبار

اکران محدود «جنگ جهانی سوم» با روزی 42 بیننده
مدیر پردیس سینمایی مگامال ضمن اشاره به رفع مشکل فنی به‌وجود آمده برای اکران محدود فیلم «جنگ جهانی سوم» در این سینما، از امکان میزبانی ۴۲ مخاطب در هر روز برای تماشای این فیلم خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، محمد قنبری، مدیر پردیس سینمایی مگامال به‌ عنوان تنها سینمایی که با مصوبه شورای صنفی اکران قرار است به مدت یک هفته میزبان اکران محدود فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی باشد، درباره ابهامات و مشکلات به‌وجود آمده در ۲ روز ابتدایی اکران این فیلم به مهر گفت: طبق قرارداد، ما از روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه باید فیلم را اکران می‌کردیم و حتی سانس‌بندی هم برای آن انجام داده بودیم. تعدادی بلیت هم برای اکران فروختیم اما نسخه ارسالی فیلم دچار ایراد فنی شد و موفق به اکران فیلم در موعد مقرر نشدیم. 
وی ادامه داد: روز شنبه ۱۶ مهرماه بالاخره مشکل فنی فیلم برطرف شد و نسخه‌ای از آن برای اکران به دست ما رسید. از همان روز هم اکران فیلم را برای علاقه‌مندانی که در روزهای پنجشنبه و جمعه اقدام به تهیه بلیت کرده بودند، در دستور کار قرار دادیم. ما در حال حاضر در هر روز تنها ۴۲ ظرفیت برای اکران این فیلم داریم و به همین دلیل شاهد علاقه‌مندانی هستیم که برای تهیه بلیت حضوری به سینما مراجعه می‌کنند اما به دلیل ظرفیت محدود سالن نتوانستند به تماشای فیلم بنشینند. 
***
خواننده قطعه جام‌جهانی را ارشاد تعیین می‌کند
رئیس دپارتمان مسؤولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون‌سپاری فعالیت‌های هنری تیم‌ ملی فوتبال در جام‌جهانی بویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، احسان محمدی درباره فعالیت‌های هنری مربوط به تیم‌ ملی فوتبال در جهانی به مهر گفت: با توجه به حساسیت‌هایی که در حوزه انتخاب خواننده رسمی سرود یا تک‌آهنگ رسمی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی وجود دارد، تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم، البته با توجه به اینکه اخذ مجوز مربوط به مرحله تولید و پخش آثار موسیقایی و نماهنگ در کشور بر عهده دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بنابراین با توافقاتی که در این زمینه انجام شده و در راستانی برون‌سپاری، انتخاب خواننده و محتوای موسیقایی تیم فوتبال در جام‌جهانی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده است. 
وی در این باره اضافه کرد: بر اساس تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها، نامه‌نگاری‌ها در این زمینه با مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ انجام شده و بنا بر این است که در این زمینه کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و مجموعه‌های مرتبط با این موضوع تشکیل شود و نتایج حاصل از جلسات برگزار شده به فدراسیون فوتبال اعلام شود تا بتوانیم بر اساس این فرآیند نسبت به انتخاب خواننده رسمی قطعه تیم‌ ملی فوتبال در جام‌جهانی اقدام کنیم. 
***
شعیبی «هم‌آهنگ» را می‌سازد
بهروز شعیبی در جدیدترین فعالیت سینمایی خود فیلم «هم‌آهنگ» را جلوی دوربین می‌برد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، بهروز شعیبی بزودی درام اجتماعی «هم‌آهنگ» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی جلوی دوربین می‌برد. این نخستین همکاری شعیبی و سرتیپی محسوب می‌شود که پس از دریافت پروانه ساخت، احتمالا برای حضور در جشنواره فجر امسال جلوی دوربین خواهد رفت. 
شعیبی سال گذشته «بدون قرار قبلی» را در ایران و آلمان جلوی دوربین برد؛ فیلمی که در جشنواره فجر سال گذشته برنده ۲ جایزه بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه ملی شد و در اکران تابستانه امسال نیز حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخت. علی سرتیپی نیز فیلم‌های «عروسی مردم»، «ستاره‌بازی» و «شهرک» را در نوبت نمایش دارد. 
***
شکست سنگین «آمستردام» در گیشه
درام «آمستردام» ساخته دیوید راسل در نخستین آخر هفته اکران خود ناامیدکننده ظاهر شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم درام «آمستردام» به کارگردانی دیوید اُ راسل که داستانش در نیمه اول قرن بیستم می‌گذرد، در نخستین آخر هفته اکران خود در سینماهای آمریکا شکست خورد. این فیلم از ۳ هزار سالن سینمای آمریکای شمالی که در اختیار داشت تنها ۶ و نیم میلیون دلار فروش کرد. 
«آمستردام» که هزینه ساخت آن ۸۰ میلیون دلار بوده است، نتوانست بر نقدهای بد منتقدان غلبه کند و در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های امسال است. 

Page Generated in 0/0053 sec