printlogo


کد خبر: 254942تاریخ: 1401/7/20 00:00
توضیحات تهیه‌کننده «دورهمی» در پی انتشار برخی شایعات
فعلا خبری از سری جدید «دورهمی» نیست

با پایان ماه صفر، قرار بود ادامه مسابقه «دورهمی» رنگ آنتن به خود ببیند اما برخی حواشی پیش‌آمده، این موضوع را فعلا منتفی کرده است. حالا در غیاب این برنامه تلویزیونی، شایعاتی مبنی بر تغییر مجری و ساخت فصل جدید آن مطرح شده که تهیه‌کننده «دورهمی» درباره آنها توضیحاتی ارائه کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، بحث تغییرات در «دورهمی» چندی است در فضای مجازی مطرح شده و صحبت‌هایی درباره ساخت فصل جدید این برنامه با یک مجری جدید شنیده می‌شود. حتی از افراد جدیدی به‌عنوان مجری فصل جدید «دورهمی» نام برده می‌شود که مهران رجبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون یکی از آنهاست. در واکنش به این شایعات، ناصر قدیر‌کاشانی، تهیه‌کننده «دورهمی» به تسنیم گفت: درباره شایعه تغییر مجری و نام‌هایی هم که مطرح شده است باید بگویم در وهله اول کسی تصمیم به تولید سری جدید «دورهمی» ندارد و از طرفی هم معلوم نیست ما تهیه‌کننده این کار باشیم، بنابراین همه این گمانه‌ها و مطالب کذب است. وی درباره پخش قسمت‌های باقیمانده این برنامه تلویزیونی و ادامه اجرای این برنامه توسط مهران مدیری تأکید کرد: فعلا رایزنی نکرده‌ایم و تصمیم با سازمان صداوسیماست. 45 برنامه تحویل داده‌ایم که هر زمانی در کنداکتور قرار بگیرد چند ماهی می‌تواند روی آنتن باشد. صحبت «دورهمی» سری جدید مطرح نیست، مجری را سازمان صداوسیما تعیین می‌کند اما فعلا تصمیمی برای ساخت وجود ندارد. 
پیش از اظهارنظر اخیر مهران مدیری درباره تمایل نداشتن او به پخش تصویرش از تلویزیون، شبکه نسیم اعلام کرده بود قصد دارد قسمت‌های باقیمانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ماه صفر پخش کند اما در پی این اظهارنظر، تهیه‌کننده بر مالکیت صداوسیما بر این برنامه‌ تأکید کرد. با این همه شبکه نسیم ترجیح داد با اتمام ماه صفر، جدول پخش جدید خود را بدون «دورهمی» ببندد تا پخش یا عدم پخش قسمت‌های باقیمانده این برنامه، همچنان در هاله‌ای از ابهام بماند.  

Page Generated in 0/0059 sec