printlogo


کد خبر: 254944تاریخ: 1401/7/20 00:00
اخبار

سریال امنیتی شیبانی در مراحل پایانی تصویربرداری
سریال امنیتی- جاسوسی «ضد» یا «دیگران» به کارگردانی ابراهیم شیبانی این روزها در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال امنیتی «ضد» که با نام «دیگران» هم شناخته می‌شود، این ایام آخرین روزهای تصویربرداری را به کارگردانی ابراهیم شیبانی سپری می‌کند و گروه برای ضبط برخی سکانس‌ها به ترکیه رفته‌اند. گروه هم‌اکنون در شهر استانبول بخش‌هایی از این سریال را ضبط می‌کنند و قرار است تا آخر این هفته به ایران بازگردند. 
این سریال قرار است در ۳۰ قسمت به تولید و تدوین برسد و سیمافیلم با آماده شدن آن را برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما در کنداکتور قرار خواهد داد که احتمالا به پایان پاییز خواهد رسید. این سریال که فضایی جاسوسی دارد در بستر قصه خود به جریان نفوذ نیز می‌پردازد. 
بهاره کیان‌افشار، حسام منظور، اکبر زنجانپور، سعید چنگیزیان، مرتضی علی‌‌آبادی، آرش ظلی‌پور، مرتضی اسماعیل‌کاشی و یک بازیگر زن از کشور ترکیه گروه بازیگران اصلی سریال را تشکیل می‌دهند. 
***
«روشن» پس از اعمال اصلاحات پروانه نمایش گرفت
۲ فیلم «روشن» روح‌الله حجازی -که پیش از این صدور مجوز نمایش آن با ملاحظاتی همراه بود- و «خانه شیشه‌ای» امیر پورکیان موفق به اخذ پروانه نمایش شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، پروانه نمایش 2 فیلم «روشن» و «خانه شیشه‌ای» صادر شد. پروانه نمایش این ۲ فیلم 18 مهرماه صادر شده و تا ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد. در فیلم سینمایی «روشن» که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، بازیگرانی چون رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی‌نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی‌زادگان، ابراهیم عزیزی، حمیدرضا حیدری، هدیه آزیدهاک، امیر کیوان معصوم، محمد نیکبخت، نازنین سهامی‌زاده، سرگل لواسانی و علی رحیمی حضور دارند. روح‌‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی ۱۷ مهرماه در صحبت‌هایی به مهر گفته بود برای فیلم «روشن» ملاحظاتی مدنظر بوده و با تعامل روح‌الله حجازی اصلاحیه‌هایی بر فیلم انجام شده است. در خلاصه داستان فیلم «روشن» آمده است: «روشن، مرد میانسال عشق بازیگری نمی‌تواند خانه ثبت‌نامی‌اش را بگیرد و در آستانه فروپاشی همه چیز، تصمیم می‌گیرد نقشش را بازی کند». فیلم سینمایی «خانه شیشه‌ای» نیز به موضوع مافیای موسیقی می‌پردازد و پانته‌آ‌ بهرام، بهاره کیان‌افشار، نیما شعبان‌نژاد و شهاب مظفری از بازیگران آن هستند. 
***
جواد عزتی با «کت چرمی» در فجر
 جواد عزتی برای بازی در فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی که 3 روز پیش کلید خورد، جلوی دوربین رفت. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی از روز یکشنبه ۱۷ مهر در تهران کلید خورده و جواد عزتی به عنوان بازیگر این فیلم جلوی دوربین رفته است. «کت چرمی» یک اثر سینمایی با مضمون اجتماعی است که در چهارراه سیروس تصویربرداری آن آغاز شده و قرار است برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود. 
گفتنی است «کت چرمی» نخستین تجربه کارگردانی حسین میرزامحمدی در حوزه فیلم بلند است و پیش از این بیشتر در حوزه فیلم کوتاه کار کرده است. 
***
قطعه سه‌زبانه «محمد رسول‌الله» در آستانه انتشار
شهروز حبیبی از خوانندگان آثار آیینی از تولید یک قطعه ویژه سه‌زبانه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت محمد(ص) خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز» با نزدیک شدن به سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) شهروز حبیبی از خوانندگان آثار آیینی و مذهبی که خوانندگی تیتراژ مجموعه تله‌تئاتر «کاتب اعظم» را نیز در کارنامه دارد، از تولید یک قطعه ویژه سه‌زبانه تحت عنوان «محمد رسول‌الله» خبر داد. حبیبی در این باره به مهر گفت: مشغول آماده‌سازی یک اثر سه‌زبانه به نام «محمد رسول‌الله (ص)» هستیم که قرار است همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در قالب یک قطعه در زبان‌های فارسی، ترکی و عربی در دسترس مخاطبان قرار گیرد. البته تولید این اثر به 3 سال گذشته بازمی‌گردد و تصمیم داشتیم پیش‌تر آن را رونمایی کنیم اما به دلیل کرونا این امر میسر نشد. 
***
بلیت سینماها 2 هفته نیم‌بها شد
شورای راهبردی اکران همزمان با ایام ربیع‌الاول و مقارن با برگزاری جشن‌های مهر سینمای ایران، مصوب کرد سینماهای کشور به ‌مدت 2 هفته نیم‌بها شود. به گزارش «وطن‌امروز»، چهاردهمین جلسه شورای راهبردی اکران با حضور محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی عصر 18 مهر در سالن نمایش و جلسات شهید آوینی سازمان سینمایی برگزار شد. 
در این جلسه مصوب شد برای تقویت چرخه اکران فیلم‌ها ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی تلویزیونی و تبلیغات شهری، همراه با جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، سینماها به مدت 2 هفته به صورت نیم‌بها پذیرای علاقه‌مندان باشند.

Page Generated in 0/0051 sec