printlogo


کد خبر: 254959تاریخ: 1401/7/20 00:00
هلاکت یک نظامی صهیونیست به ضرب گلوله مبارز فلسطینی

منابع عبری‌زبان از هلاکت یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله مبارزی فلسطینی در نزدیکی شهرک شاوی شمرون در نزدیکی نابلس خبر دادند.
 این منابع تاکید کردند این نظامی در جریان تیراندازی ظهر دیروز زخمی شده بود و در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید. منابع صهیونیست اعلام کردند مبارزی فلسطینی که سوار بر خودرو بوده، ۵ گلوله به سمت این نظامی اسرائیلی شلیک کرده است. این مبارز فلسطینی به سلامت از محل متواری شده و صهیونیست‌ها هنوز موفق به شناسایی و بازداشتش نشده‌اند. سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی هم ضمن تایید این خبر گفت یک سرباز ارتش این رژیم، به ضرب گلوله به هلاکت رسیده است. همچنین دیروز مقاومت فلسطین به اتوبوسی از صهیونیست‌ها حمله کرد. منابع محلی اعلام کردند مبارزان مقاومت صبح دیروز اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی را در ایست بازرسی دوتان هدف تیراندازی قرار دادند. انجمن اسرائیلی «نجات بدون مرز» در گزارشی اعلام کرد در عملیات‌های 24 ساعت گذشته فلسطینیان اعم از تیراندازی و پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف، 3 اسرائیلی زخمی شدند. طبق این گزارش، در 24 ساعت گذشته 14 عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس گزارش شده است که طی آن علاوه بر زخمی شدن 3 صهیونیست، خسارت‌هایی هم به خودروهای صهیونیست‌ها وارد شده است. این حملات پاسخی از سوی مردم و مقاومت فلسطین به تعرض صهیونیست‌ها به قرآن مجید و مسجدالاقصی‌ است.
 شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی روز دوشنبه در اقدامی جنایتکارانه اقدام به آتش زدن قرآن کردند. «نضال الجعبری» مدیر اوقاف الخلیل اعلام کرد گروهی از شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی نسخه‌هایی از قرآن کریم را در نزدیکی مسجد قیطون در بخش قدیمی شهر الخلیل آتش زدند. رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به اینکه قدس و مسجدالاقصی پایه و اساس نبرد با دشمن صهیونیستی است، بر ادامه آماده‌سازی جهت یکسره کردن این نبرد تاریخی به نفع ملت فلسطین تاکید کرد. در مجموع حملات چند ماه اخیر علیه صهیونیست‌ها بشدت افزایش پیدا کرده است. موضوع جالب فرار عوامل تیراندازی و عملیات علیه صهیونیست‌ها از صحنه عملیات است که باعث حیرت و شگفتی دستگاه‌های نظامی و عملیاتی اسرائیل شده است. از همین رو وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه کرانه باختری کرد. رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند «اومر بارلیو» گفته است: به آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری نزدیک می‌شویم اما زمان دقیق آن مشخص نیست و اوضاع باید بخوبی بررسی و پس از آن تصمیم نهایی گرفته شود.

Page Generated in 0/0061 sec