printlogo


کد خبر: 255143تاریخ: 1401/7/25 00:00
اخبار

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس: درویش به کار خود ادامه می‌دهد
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس موضوع برکناری رضا درویش از مدیرعاملی این باشگاه را رد کرد. حسین شهریاری درباره جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی و مسائل مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌های گل‌محمدی و مسائل مربوط به تیم ارائه شد و درویش هم کارهای روزمره و برنامه‌های آینده را مرور کرد. درباره زمین تمرین، مسائل اقتصادی باشگاه و همه مسائل جاری هم صحبت کردند و درویش هم کارهای مربوط به مدیریت باشگاه را ارائه کرد. وی درباره ناراحتی گل‌محمدی از برنامه تیم‌ ملی و افزایش مدت حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم‌ ملی از 3 به ۴ روز، تصریح کرد: تیم‌ ملی فکر کنم قرار بوده بازیکنان را 3 روز در اختیار داشته باشد ولی 4 روز شده است. این باعث می‌شود بازیکنان ما برای بازی با ملوان اذیت شوند. تیم باید چهارشنبه به انزلی برود و اینطور نمی‌شود. فدراسیون خودش باید این موضوع را مدیریت کند. فکر می‌کنم با این برنامه برای تیم‌هایی که جمعه بازی دارند مشکلی پیش نیاید ولی تیم‌هایی که پنجشنبه بازی دارند دچار مشکل می‌شوند. رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به احتمال جدایی رضا درویش از باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس است، گفت: خیر! اصلا چنین چیزی مطرح نیست. درویش به کار خودش ادامه می‌دهد و هیچ صحبتی هم برای تغییرات مدیریتی مطرح نشده و کسی هم در این باره صحبت نکرده است. 
***
ابتلای رونالدو به افسردگی
ستاره سابق تیم‌ ملی فوتبال برزیل و رئال‌مادرید از ابتلای خود به بیماری افسردگی خبر داد. به گزارش مارکا، رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. این بازیکن برزیلی با پیراهن رئال‌مادرید و تیم‌ ملی فوتبال برزیل افتخارات زیادی به دست آورد. او چند سال است از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. رونالدو نازاریو در گفت‌وگویی که با مارکا داشت فاش کرد به بیماری افسردگی مبتلا شده است. او گفت: بله! من به بیماری افسردگی مبتلا شده‌ام. نزدیک ۲ سال و نیم است من با چنین بیماری‌ای مبارزه می‌کنم و امروز دوباره تحت درمان قرار گرفتم. خوشبختانه اکنون خودم را نسبت به گذشته بهتر می‌فهمم و می‌شناسم. باز هم می‌گویم که من به نسلی تعلق دارم که بازیکنان را در حالی به میدان می‌فرستاد و انتظار بهترین عملکرد را از آنها داشت که هیچ توجهی به مسائل روحی و روانی بازیکنان نداشت. رونالدو ادامه داد: وقتی به گذشته نگاه می‌کنم بخوبی متوجه می‌شوم ما در معرض خستگی روحی و عقلی بسیار زیادی قرار گرفتیم بدون آنکه آمادگی چنین چیزی را داشته باشیم. ما در ابتدای عصر اینترنت بودیم و به سرعت معلومات منتقل می‌شد و اصلا نگرانی درباره روح و روان بازیکنان وجود نداشت. امروز بازیکنان از نظر عقلی در برابر تحولات بسیار آماده‌تر شده‌اند به طوری که هر روز مورد توجه پزشکی قرار می‌گیرند و کوچک‌ترین چیزها در رابطه با جسم و روان آنها کنترل می‌شود. هر بازیکنی پرونده‌ای دارد که همه مسائل ریز و درشت‌ را درباره او در بر می‌گیرد و او شناخت بهتری نسبت به خود دارد. فوق‌ستاره تاریخ فوتبال جهان در پایان گفت: در دوران ما هیچ کدام از این مسائل وجود نداشت و یک بازیکن فشار روانی بسیاری را تحمل و تجربه می‌کرد. بخوبی متوجه شدیم که فوتبال می‌تواند در زندگی ما آشوب و نگرانی‌های زیادی را به وجود بیاورد و بسیار تاثیرگذار باشد. متاسفانه در آن زمان آگاهی و ‌شناختی نسبت به این مسائل نداشتیم تا جایی که چنین مسائلی برای نسل ما کاملا ناشناخته بود. رونالدو در ۴ جام‌جهانی به میدان رفت، 2 بار قهرمان و یک بار نایب قهرمان شد و در سال ۲۰۰۲ توانست توپ طلا را به دست آورد. 
***
اطمینان «تانک روس» از حضور در المپیک پاریس
کشتی‌گیر طلایی روسیه در وزن ۹۷ کیلوگرم اطمینان دارد مسائل مربوط به محرومیت روسیه تمام شده و او در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. 
به گزارش سایت استار نیوز، عبدالرشید سعدالله‌یف، قهرمان ۲ دوره المپیک در کشتی آزاد مطمئن است ورزشکاران روسیه اجازه حضور در مسابقات بین‌المللی و بازی‌های المپیک را به دست خواهند آورد. سعدالله‌یف در این باره به خبرنگاران گفت:‌ بزرگ‌ترین چالش برای من سومین قهرمانی در بازی‌های المپیک است. خداوند متعال چنین آزمونی را پیش روی من قرار داده است تا ببیند آیا می‌توانم آن را تحمل کنم یا نه، فکر می‌کنم همه بحث‌های مربوط به محرومیت روسیه از رقابت‌های بین‌المللی تمام می‌شود و ما در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهیم کرد. 
عبدالرشید سعدالله‌یف نخستین طلای خود را در دسته ۸۶ کیلوگرم المپیک ریو به دست آورد. در آن دسته علیرضا کریمی از ایران هفتم شد. او همچنین در المپیک ۲۰۲۰ توکیو این بار در وزن ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل کایل اسنایدر، آمریکایی دومین طلای المپیک خود را کسب کرد. در آن دسته محمدحسین محمدیان سیزدهم شد. 
سعدالله‌یف همچنین ۴ طلا و یک نقره جهانی را نیز در حالی در کارنامه دارد - وی به دلیل محرومیت روسیه نتوانست اخیرا در مسابقات جهانی بلگراد حضور داشته باشد. 

Page Generated in 0/0061 sec