printlogo


کد خبر: 255194تاریخ: 1401/7/26 00:00
شهادت مأمور راهنمایی و رانندگی در سراوان توسط تروریست‌ها؛ شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در تهران توسط اوباش
۲۸ شهید امنیت در حوادث اخیر

 تعداد شهدای مدافع امنیت از ابتدای اغتشاشات اخیر، دیروز با شهادت ۲ مامور دیگر که توسط آشوبگران و منافقین کوردل به شهادت رسیدند، به ۲8 شهید رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، طی یک ماه اخیر به دنبال اغتشاش و آشوب 28 نفر از مدافعان امنیت که در حال پاسداری از جان و مال مردم بودند به دست آشوبگران و نیروهای ضدانقلاب به شهادت رسیدند. همچنین بیش از 2 هزار نیروی پلیس از سوی برهم‌زنندگان آرامش و آسایش جامعه مجروح شده‌اند. 
 
* شهادت مأمور یگان امداد تهران در درگیری با اغتشاشگران
در پی بروز ناامنی‌های اخیر در سطح کشور و تلاش مأموران پلیس برای حفاظت از جان، مال و نوامیس مردم، استوار یکم مهدی لطفی‌پور از مأموران انتظامی یگان امداد تهران که توسط اغتشاشگران مجروح شده بود به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. همچنین سروان عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بود صبح دیروز توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم مهدی لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید، با تبریک و تسلیت این واقعه، گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد. سردار حسین رحیمی ادامه داد: در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می‌کنند، عنایت می‌کند. وی با اشاره به چگونگی شهادت این مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردان‌شان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد. به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در این حادثه تعدادی از ماموران مجروح شدند و استوار یکم لطفی‌پور به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسید و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد. رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت عزیزان و همکاران ما خللی در ماموریت‌های ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: این موارد اتفاقا عزم و اراده ما را بیشتر خواهد کرد.  
 
* شهادت افسر پلیس راهنمایی و رانندگی توسط تروریست‌ها
فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان از شهادت یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست‌های مسلح در شهرستان سراوان خبر داد. سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ١١ و ٢٠ دقیقه دوشنبه 25 مهر تروریست‌های مسلح کوردل سوار بر یک دستگاه پژو ۴٠۵ با ۲ قبضه سلاح کلاش سروان عباسی از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی را که در حال انجام وظیفه در محل تعویض پلاک این شهرستان بود به رگبار بسته و به شهادت رساندند. فرمانده انتظامی استان سیستان‌و‌بلوچستان تصریح کرد: از همان لحظات ابتدایی این حادثه غمبار با سرنخ‌های به دست آمده تلاش‌ها برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه‌شناس آغاز شد. وی افزود: تروریست‌ها و دشمنان خبیث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند با شهادت مدافعان امنیت نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند و ملت بزرگ ایران بیش از پیش هوشیار‌تر و آگاه‌‌تر نسبت به دشمنان خود خواهد شد.

Page Generated in 0/0063 sec