printlogo


کد خبر: 255280تاریخ: 1401/7/28 00:00
اخبار

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران:
از مردم عذرخواهی می‌کنم
الناز رکابی پس از بازگشت به ایران با ارائه توضیحاتی درباره اتفاق رخ ‌داده در جریان مسابقات قهرمانی آسیا از مردم کشورمان عذرخواهی کرد. ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد، گفت:‌ توانستم برخی رقبای اصلی کره‌ای و ژاپنی خود را کنار بگذارم. امیدوارم در آینده سایر رقیبان خود را هم کنار بگذارم و موفقیت‌های بیشتری کسب کنم. ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران درباره حاشیه‌های حضورش در مسابقات و اینکه گفته بود حضورش بدون حجاب سهوی بوده است، تصریح کرد: این اتفاق کاملا سهوی رخ داد. در قرنطینه خانم‌ها حضور داشتم و درگیر لوازم فنی‌ام و کار با کفش و وسایلم بودم. به ‌دلیل جو حاکم در مسابقه فینال و فراخوان غیرمنتظره‌ای که از من در مسابقات شد، از حجابی که باید می‌داشتم، غافل شدم و روی دیواره رفتم و صعود کردم. رکابی درباره اینکه گفته شده است هیچ‌‌کس از او خبر ندارد، اظهار داشت: یکسری تندروی‌ها در این ماجرا اتفاق افتاد ولی من با صحت و سلامت کامل به ایران بازگشتم. از مردم ایران به‌ دلیل تشنج و نگرانی ایجادشده عذرخواهی می‌کنم. با آرامش خاطر، سلامت کامل و طبق برنامه از پیش تعیین‌شده به ایران بازگشتم. استرس زیادی داشتم ولی اتفاقی نیفتاده است. اینکه 48 ساعت، خبری از من نبوده است، اصلا درست نیست و ما طبق برنامه قبلی به ایران بازگشتیم. 
***
پیروزی استقلال در دادگاه CAS در پرونده پادوانی
دادگاه ورزشی CAS شکایت لئاندرو پادوانی از باشگاه استقلال را برای پرداخت غرامت رد کرد. دادگاه ورزشی CAS پس از بررسی شکایت لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی پیشین استقلال از این باشگاه، درخواست غرامت 9 میلیون دلاری این بازیکن را رد کرد. بر اساس رأی اعلام شده، باشگاه استقلال موظف است همان 100 هزار دلار رأی صادر شده از سوی فیفا به اضافه خسارت دیرکرد در پرداخت آن را به این بازیکن پرداخت کند. همچنین باشگاه استقلال هفته گذشته پول خسارت تأخیر در پرداخت مطالبات هروویه میلیچ، مدافع کروات پیشین خود را پرداخت کرد تا پنجره نقل ‌و انتقالات این باشگاه باز شود. تنها پرونده باقیمانده استقلال پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق این تیم است که این مبلغ در حال حاضر به یک میلیون و 600 هزار یورو رسیده است!
***
چرا سومین بازیکن تیم‌ ملی ایران راهی اسپانیا نمی‌شود؟
سعید احمدعباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران و آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر با وجود گذشت چند ماه از توافقش با باشگاه آلبالی هنوز نتوانسته است به اسپانیا سفر کند. به گزارش مهر، با وجود گذشت ۴ هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا که خیلی از کارشناسان از آن به عنوان بهترین لیگ فوتسال جهان یاد می‌کنند، سعید احمدعباسی بازیکن ایران نتوانسته است خود را به این کشور برساند. احمدعباسی چند ماه پیش با باشگاه وایناآلبالی اسپانیا به توافق رسید و در هفته‌های نخست لیگ برتر ایران از تیم گیتی‌پسند اصفهان جدا شد. احمدعباسی که سال گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را به دست آورد و این فصل هم می‌توانست مدعی اصلی این عنوان باشد، ترجیح داد فوتسال حرفه‌ای خود را در اروپا ادامه دهد. با این حال با وجود گذشت چند ماه، مشکل سفر احمدعباسی به اسپانیا برطرف نشده است. باشگاه آلبالی امیدوار بود احمدعباسی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و پایان کار ایران با عنوان نایب قهرمانی، راهی اروپا شود اما احمدعباسی این روزها در ایران است و احتمالاً تا 2 هفته دیگر شرایط سفرش به اسپانیا فراهم نخواهد شد. این خبری است که «دیوید راموس» سرمربی آلبالی آن را تایید کرد. راموس گفت: کار حضور عباسی در اسپانیا نزدیک است و امیدوارم او بزودی اینجا باشد. البته او مدت زمانی هم برای هماهنگی و تطبیق نیاز خواهد داشت. وی با تاکید بر اینکه هیچ پنهان‌کاری در بحث احمدعباسی وجود ندارد، اظهار کرد: فکر می‌کردیم این بازیکن بعد از جام ملت‌های آسیا می‌آید اما چند هفته طول می‌کشد. به گفته سرمربی آلبالی، احمدعباسی دیروز وقت سفارت داشت و بعد از آن ۱۵ روز زمان برای صدور ویزا و سفر به اسپانیا لازم دارد. 
سرمربی آلبالی در پایان گفت: ما آرام هستیم، چون باشگاه در شرایط خوبی است. این پسر (عباسی) مشتاق است که بیاید و امیدواریم بزودی او را در اختیار داشته باشیم.
در حال حاضر حسین طیبی و مسلم اولادقباد ۲ بازیکن دیگر تیم ‌ملی فوتسال ایران در اسپانیا و در تیم مایورکا پالما حضور دارند. طیبی از تمرینات پیش‌فصل به تیم پالما اضافه شد و اولادقباد هم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، به اسپانیا رفت. اولادقباد در ۲ بازی برای پالما، ۲ گل به ثمر رسانده است. طیبی هم که اخیرا عنوان آقای گلی فوتسال آسیا را به دست آورد، در یک مسابقه ۲ بار برای پالما گلزنی کرد. 

Page Generated in 0/0055 sec