printlogo


کد خبر: 255321تاریخ: 1401/7/30 00:00
اخبار

بازار پررونق «410» در برج میلاد
سینمایش «۴۱۰» در برج میلاد در سومین شب اجرا با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه‌مندان مواجه شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سینمایش ۴۱۰ ابداعی تازه از حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با ترکیبی از قالب تئاتر و جلوه‌های ویژه سینمایی، اثری متفاوت را به نمایش می‌گذارد. پنجشنبه ۲۸ مهرماه سومین شب اجرای این نمایش بود و بیش از 3 هزار نفر به تماشای این کار ویژه تئاتری نشستند. از جلوه‌های ویژه این اثر بزرگ می‌توان به بزرگ‌ترین آکواریوم تئاتری با ظرفیت ۱۰۰هزار لیتر آب اشاره کرد. 
«410» روایتی متفاوت از دفاع‌مقدس با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فتح گردان غواصی لشکر ۴۱ ثارالله است که تا ۱۱ آبان ماه در یک سانس در برج میلاد تهران و با ظرفیت بالای 4 هزار تماشاگر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محوطه پارکینگ ۳ برج میلاد اجرا می‌شود. 
***
فصل جدید «دورت بگردم ایران» به آنتن رسید
فصل چهارم مستند «دورت بگردم ایران» پخش خود را از پنجشنبه ۲۸ مهر در شبکه نهال آغاز کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، پخش فصل چهارم مستند «دورت بگردم ایران» به کارگردانی مشترک حسن حبیب‌زاده و نازنین چیت‌ساز و سردبیری مریم اوجاری، از پنجشنبه گذشته ۲۸ مهر آغاز شده است. این مستند روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه نهال می‌رود. 
«دورت بگردم ایران» به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده یک رئالیتی شوی سفری- خانوادگی است که در هر فصل با همراه کردن ۲ خانواده و فرزندان‌شان، قصد دارد علاوه بر به نمایش گذاشتن شهرها و مناطق جذاب ایران، سفرها را از زاویه نگاه کودکان روایت کند. 
اولین فصل مستند «دورت بگردم ایران» که ضبط آن در استان‌های بوشهر و هرمزگان انجام شده بود، نوروز ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه نهال رفت و سعی شد تا زیبایی‌ها و مناطق بکر این استان‌ها به نمایش گذاشته شود. در فصل دوم نیز شرکت‌کنندگان این برنامه به استان‌های همدان، کردستان و بخش‌هایی از آذربایجان غربی سفر کردند. خوزستان مقصد فصل سوم این برنامه بود و در فصل جدید، تیم برنامه راهی استان آذربایجان شرقی شده است. 
***
گزارش عملکرد نماینده مدیران مسؤول در هیأت نظارت بر مطبوعات
پدرام پاک‌آیین، نماینده مدیران مسؤول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات، گزارشی از عملکرد خود را در مدت ۲ سال نمایندگی رسانه‌های سراسر کشور در این هیأت منتشر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، جلوگیری از تمرکز آگهی‌های دولتی در سامانه الکترونیک دولت و لغو ممنوعیت انتشار آگهی‌های دولتی در رسانه‌های بخش خصوصی، زمینه‌سازی برای اختصاص آگهی‌‌های دولتی به پایگاه‌های خبری و نشریات دوره‌ای‌، احیای رسانه‌های مشمول ماده ۱۶ قانون مطبوعات، تلاش برای توقف رتبه‌بندی رسانه‌ها، استمهال در اجرای مقررات اخذ کد کارگاه بیمه رسانه‌ها، تسهیل حداکثری صدور مجوزهای تکمیلی به مدیران مسؤول، تسریع در تغییر وضعیت رسانه‌های آنان و دفاع حقوقی از رسانه‌های موضوع جلسات هیأت نظارت بر مطبوعات از جمله محورهای گزارش نماینده مدیران مسؤول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات است.
***
دیدار سردار حاجی‌زاده با خواننده «سلام فرمانده»
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دیدار با ابوذر روحی، خواننده سرود «سلام فرمانده» بر اهمیت ابتکار و خلاقیت در امور فرهنگی تاکید کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با ابوذر روحی، مداح و مجری سرود «سلام فرمانده» دیدار کرد. حاجی‌زاده با اشاره به ضرورت نگاه خلاقانه به امور فرهنگی گفت: امروز نیازمند کار فرهنگی با روش‌های نوین و بر اساس منابع قوی اسلام، قرآن و سیره اهل بیت(ع) برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستیم.  وی با بیان اینکه ما به کارهای خلاقانه و ابتکاری در حوزه فرهنگ نیاز داریم، افزود: ما برای جشن و سرور و ایجاد یک محیط شاداب و بانشاط کار جدی انجام نداده‌ایم. ابداع سرود سلام فرمانده نشان داد ظرفیت بسیاری داریم و با همت مضاعف می‌توانیم خلأ موجود در این حوزه را برطرف کنیم. فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سرود سلام فرمانده به دلیل وجود اخلاص و محتوا در سراسر ایران و در سطح بین‌المللی نشر و گسترش پیدا کرده است.
***
«سایه ابر» از رادیو نمایش پخش می‌شود
مجموعه رادیویی «سایه ابر» به کارگردانی مینو جبارزاده از امشب از شبکه رادیویی نمایش شنیده می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، پخش مجموعه رادیویی «سایه ابر» از شبکه رادیویی نمایش از امشب آغاز می‌شود. «سایه ابر» را لیندا جدائیان نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: «فرزندان من گل‌های دستچین یک باغ هستند، رویاهای صادقانه و بحق سروش و سیما، زیر سایه این وصیت پدربزرگ و قوانین مستبدانه سرهنگ محتشم، پدری دیکتاتور به فرجام نمی‌رسد».
کارگردانی این مجموعه رادیویی بر عهده مینو جبارزاده و تهیه‌کننده آن فرشاد آذرنیاست.
 

Page Generated in 0/0067 sec