printlogo


کد خبر: 255386تاریخ: 1401/8/1 00:00
اخبار

حامد لک: پخش صحبت خصوصی من با نیمکت‌نشینان پرسپولیس، شیطنت بود!
حامد لک که به گفته معاون باشگاه مس رفسنجان، باید در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حاضر می‌شد، با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش به ماجراهای اخیر واکنش نشان داد. غیبت حامد لک در جریان دیدار مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان این شائبه را ایجاد کرد که دروازه‌بان سابق پرسپولیس به دلیل آنچه در حاشیه بازی هفته گذشته مس رفسنجان و پرسپولیس رخ داد، از تیمش کنار گذاشته شده است اما پس از آنکه علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد دلیل غیبت حامد لک محرومیت و ۴ اخطاره شدن بود و تازه قرار است در جلسه کمیته انضباطی باشگاه مس رفسنجان به وضعیت این دروازه‌بان رسیدگی شود، حامد لک با انتشار یک استوری به این اتفاقات واکنش نشان داد. حامد لک که قبل از بازی با پرسپولیس فیلم کوتاهی از او خبرساز شده بود، در این استوری جدید تلاش کرد فضا را آرام کند تا از محرومیت‌های احتمالی در امان بماند. او تاکید کرد پخش جمله‌های غیرمتعارفش در گفت‌وگو با احمد گوهری، دروازه‌بان نیمکت‌نشین پرسپولیس، شیطنت بوده است. او گفت که بستن چسب مشکی برای همرنگ کردن با دستکش بوده و هیچ دلیل دیگری نداشته است. 
***
پشت پرده عصبانیت ساپینتو در بازی با آلومینیوم
به نظر می‌رسد استقلالی‌ها هنوز از اتفاق‌های پایان بازی با آلومینیوم اراک عصبانی هستند. به گزارش طرفداری، ریکاردو ساپینتو در بازی با آلومینیوم اراک آخرین جلسه محرومیتش را پشت سر گذاشت، او در دقایق پایانی بازی از روی سکوها پایین آمد تا با پایان بازی در رختکن حضور داشته باشد اما به گفته استقلالی‌ها یک فرد در تونل منتهی به رختکن بدون کاور و‌ آی‌دی کارت و با یک دوربین آماتور عکاسی اقدام به فیلمبرداری از سرمربی استقلال کرد، ظاهرا ابتدا ساپینتو از این فرد خواسته در محوطه‌ای که مربوط به تیم است فیلمبرداری نکند اما اصرار این فرد، سرمربی استقلال را حسابی عصبانی کرده است. برخی از استقلالی‌ها معتقدند این فرد قصد داشته ساپینتو را عصبانی کند تا محرومیت او تمدید شود و البته آبی‌ها می‌گویند این فرد از عوامل برنامه فوتبال برتر هم نبوده و کسی او را نمی‌شناخته است. ظاهرا استقلالی‌ها قصد دارند پیگیری کنند تا مشخص شود این فرد از کجا وارد تونل ورزشگاه آزادی شده و آیا نیت وی برای عصبانی کردن ساپینتو عمدی بوده است یا نه. البته رفتارهای عجیب و هیستیریک این مربی پرتغالی در جریان بازی که تلویزیون بارها به نمایش گذاشت، نشان‌دهنده درون متلاطم و ناآرام او است. 
***
داور لیگ برتری سوگوار درگذشت فرزند؛ ایست قلبی پسر 13 ساله
محمدرضا اکبریان، داور سرشناس کشورمان در غم از دست دادن فرزند خود به سوگ نشست. محمدرضا اکبریان، داور سرشناس فوتبال کشورمان صبح دیروز شنبه در سوگ فرزند خود نشست. پارسا اکبریان، فرزند 13 ساله این داور سرشناس بر اثر ایست قلبی درگذشت تا خانواده این داور عزادار شوند. مراسم خاکسپاری پارسا اکبریان امروز یکشنبه ساعت 10 صبح در بهشت سکینه کرج برگزار خواهد شد. 
***
حضور ۲۱ بازیکن در تمرین تیم ‌ملی فوتبال
سومین هفته برنامه ارزیابی فنی ملی‌پوشان فوتبال ایران با حضور ۲۱ بازیکن ادامه خواهد داشت. 
به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ‌ملی فوتبال ایران در سومین هفته «ارزیابی فنی» صبح دیروز دنبال شد. در این تمرین که از ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد، ۹ بازیکن حاضر در اردوی تیم ‌ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش به تمرینات خود ادامه دادند. 
در این تمرین، تمرکز کادر فنی بر دقت و سرعت بالا در تصمیم‌گیری بازیکنان بود. 
دور جدید ارزیابی فنی تیم ‌ملی از روز جمعه آغاز شده و قرار است با اضافه شدن سایر بازیکنان، تمرینات ادامه پیدا کند. سیدحسین حسینی، سید‌ابوالفضل جلالی، سامان فلاح، صالح حردانی، آرمین سهرابیان، محمد خدابنده‌لو، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که در کنار شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و حسین‌ کنعانی‌زادگان و ۹ بازیکن دیگر عصر دیروز شنبه به تمرین اضافه شدند. 
تمرین عصر دیروز تیم ‌ملی در 15 دقیقه نخست برای نمایندگان رسانه‌های گروهی باز بود و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران با کارت خبرنگاری وزارت ورزش و جوانان مجاز به حضور در تمرین تیم ‌ملی بودند.

Page Generated in 0/0061 sec