printlogo


کد خبر: 255441تاریخ: 1401/8/2 00:00
۷ کشته و 17 مصدوم در پی وقوع ۴ تصادف در جاده‌ها
جاده‌ها همچنان کشته می‌دهند

آمار کشته‌ها و مصدومان تصادفات جاده‌ای همچنان  در کشور بالاست؛ طوری که سالانه بیش از 16 هزار نفر جان خود را به‌ دلیل تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. در همین ارتباط رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از جان باختن 7 نفر و مصدومیت 17 نفر در 4 تصادف جاده‌ای رخ داده طی ۲۴ ساعت خبر داد. 
مهدی ولیپور دیروز درباره جزئیات وقوع این 4 تصادف جاده‌ای که طی ۲۴ ساعت در کشور رخ دادند، اظهار کرد: ۱۸:۳۹ روز شنبه، یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در محدوده شهر زنجان، کیلومتر ٢٠ جاده ترانزیت ابهر- زنجان به امداد و نجات هلال‌احمر اعلام شد. در این حادثه 5 دستگاه خودرو از جمله ۲ دستگاه تریلی کشنده، ساینا، پژو٤٠٥ و وانت سایپا به دلایل نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده بودند که در پی وقوع این تصادف، سرنشینان خودروها دچار آسیب شدند. 
وی ادامه داد: در این حادثه که ۱۰ نفر در آن حضور داشتند همگی دچار آسیب‌هایی با شدت مختلف شده بودند. ولیپور در ادامه اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر نیز که حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روز شنبه رخ داد، تصادف ۲ دستگاه خودروی ۴۰۵ در محدوده کرمانشاه به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت اطلاع داده شد. در این ۲ خودرو مجموعا 8 نفر حضور داشتند که متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و ۵ تن هم مصدوم شدند. 
وی در ادامه نیز با اشاره به وقوع تصادف دیگری که عصر روز شنبه اتفاق افتاده بود، گفت: در ساعت ۱۹:۴۵ تصادف دیگری بین یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه تریلر اعلام شد که محل حادثه واقع در اصفهان- مبارکه- زودان- کیلومتر ۲ محور پیربکران به پلارت بود. در این تصادف 4 نفر دچار حادثه شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دچار مصدومیت شده بود. 
ولیپور همچنین از وقوع تصادف دیگری در ساعت ۸:۱۹ صبح روز یکشنبه خبر داد و گفت: صبح دیروز (یکشنبه) یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در محور نظرآباد، آزادراه غدیر، ٢٠٠ متر مانده به پل قشلاق به جمعیت هلال‌احمر اطلاع داده شد که 3 نفر در این حادثه دچار آسیب شدند و متاسفانه 2 نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بودند. 

Page Generated in 0/0048 sec