printlogo


کد خبر: 255569تاریخ: 1401/8/5 00:00
اخبار

هم‌گروهی تیم ملی فوتبال جوانان با استرالیا، قطر و ویتنام
تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال ایران با تیم‌های استرالیا، قطر و ویتنام در جام ملت‌های آسیا هم‌گروه شد. گروه‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا در تاشکند ازبکستان انجام شد و تیم‌ ملی ایران با تیم‌های قطر، استرالیا و ویتنام در یک گروه قرار گرفت. شاگردان عبدالصمد مرفاوی در سید چهارم این رقابت‌ها قرار داشتند. تیم ملی ایران با غلبه بر تیم‌های امارات، قرقیزستان و برونئی به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شده بود. 
***
زمان و محل برگزاری سوپرجام اعلام شد
زمان و محل برگزاری دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین 2 تیم استقلال، قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران، قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد. 
***
امیدواری‌ استقلالی‌ها برای بازگشت بمب نقل‌ و انتقالاتی
امیدواری‌هایی برای بازگشت کاوه رضایی، مهاجم تیم تراکتور به جمع آبی‌پوشان وجود دارد. بعد از آنکه کاوه رضایی از شارلروای بلژیک به قصد بازگشت به استقلال تمرینات خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد، هرگز فکر نمی‌کرد به خاطر یک اشتباه اداری و بی‌تدبیری درباره بستن لیست استقلال برای فصل جاری، از حضور در این تیم باز بماند و راهی تیم دیگری شود، با این حال در نهایت این اتفاق افتاد و از آنجایی که فهرست استقلال تا زمان بسته شدن پنجره این باشگاه پر شده بود و از سوی دیگر ارسلان مطهری مهاجم این تیم هم قبول نکرد از فهرست خارج شود، ‌ناچار رضایی از لیست بیرون ماند و به تیم تبریزی پیوست؛ اتفاقی که مدتی او را از میادین دور نگه داشت و حتی باعث شد تیم‌ ملی را هم از دست بدهد. این در حالی است که درباره سرنوشت این بازیکن در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اخبار متفاوتی شنیده می‌شود. برخی خبرها حاکی از آن است کاوه رضایی مورد توجه ساپینتو قرار گرفته و از آنجایی که مهاجمان استقلال در نیم‌فصل اول تا اینجای کار در امر گلزنی ناموفق ظاهر شده‌اند، سرمربی پرتغالی استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است زمینه‌های بازگشت رضایی را به استقلال فراهم کنند. از سوی دیگر ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرده بود رضایی بازیکن تراکتور است و تا پایان فصل در جمع بازیکنان این تیم باقی می‌ماند. با این حال این چهره دیروز در گفت‌وگوی دیگری به ‌گونه‌ای صحبت کرد که از خروجی آن می‌شد حدس زد احتمال بازگشت رضایی به استقلال وجود دارد. با این حال پیگیری‌ها از نزدیکان مصطفی آجورلو، مدیرعامل قبلی استقلال که در زمان او این نقل ‌و انتقال رخ داد، مشخص کرد امیدواری‌هایی برای بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی‌پوشان وجود دارد، چرا که طبق شنیده‌ها در قرارداد رضایی ذکر شده اگر این بازیکن در نیم‌فصل خودش درخواست بدهد، می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه با تراکتور فسخ کرده و به استقلال بازگردد و تا پایان فصل این تیم را همراهی کند. نکته قابل توجه اینکه از بین مهاجمان هدف استقلال در 10 هفته اخیر فقط یک بار پیمان بابایی موفق به گلزنی شده و بقیه هنوز موفق نبوده‌اند. کاوه رضایی هم در بازی اخیر تراکتور مقابل سپاهان گل فوق‌العاده تماشایی ای را به ثمر رساند تا هواداران استقلال از حالا منتظر بازگشت او باشند. 
***
واکنش برادر علی دایی به ادعای دروغ سعودی اینترنشنال درباره دایی
محمد دایی، برادر علی دایی، خبر دروغ تلویزیون اینترنشنال درباره حضور وی در کردستان را تکذیب کرد. تلویزیون سعودی ‌اینترنشنال در جدیدترین دروغ خود برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، مدعی شده بود علی دایی و وریا غفوری برای شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت مهسا امینی به کردستان رفته‌اند. در همین رابطه، محمد دایی، برادر علی دایی در گفت‌وگویی کوتاه گفت علی دایی امروز (چهارشنبه) تهران هست و به کردستان نرفته‌ است. طبق پیگیری‌ها تسنیم وریا غفوری نیز هم‌اکنون در تمرین تیم باشگاهی خود در خوزستان حضور دارد. 
***
رؤیای جذب رونالدو را داریم پولش را نه!
سرمربی اسپورتینگ به احتمال جذب کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد. «روبن آموریم» در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل تاتنهام درباره شایعه جذب رونالدو گفت: همان‌گونه پاسخ می‌دهم که در پرتغال خبرنگاران از من درباره‌اش پرسیدند «او بازیکن منچستریونایتد است». هر کسی در اسپورتینگ رویای بازگشت رونالدو را دارد اما پول کافی برای پرداخت دستمزدش را نداریم. فکر می‌کنم او در منچستریونایتد خوشحال است اما عدم حضور در زمین، برایش یک مشکل به شمار می‌رود. کریستیانو رونالدو در فصل نقل و انتقالات به دنبال جدایی از منچستریونایتد بود ولی مخالفت تن‌هاخ و نبودن مشتری جدی باعث شد در نهایت در اولدترافورد ماندنی شود. با این حال او این روزها شرایط خوبی در منچستریونایتد ندارد و شایعاتی درباره جدایی‌اش در فصل نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده است. شماره 7 منچستریونایتد دوران حرفه‌ای خود را در اسپورتینگ آغاز کرد و سال 2003 از این تیم به جمع شیاطین سرخ پیوست. 

Page Generated in 0/0061 sec