printlogo


کد خبر: 255605تاریخ: 1401/8/7 00:00
شکواییه مهران مدیری درباره دروغ‌های داخلی و خارجی علیه او
زخمی فیلمنامه دروغ

مهران مدیری به ادعاهای عجیب و غریب پیرامون خودش پاسخ داد. به گزارش «وطن‌امروز»، واکنش مهران مدیری به ادعاهایی که درباره او طی این روزها طرح شده، تامل‌برانگیز است. او که تنها یکی از قربانیان امپراتوری دروغ است، در پایان متنی که بتازگی منتشر کرده، نوشته است: «من از مهران مدیری بودن خسته‌ام». مدیری در انتقاد از نوع مواجهه‌ای که در روزهای اخیر با او شده، اینطور می‌نویسد: «این نوشته دفاعیه نیست، دلنوشته است. دلنوشته‌ای غمگین و سرشار از حیرت. می‌نویسم برای مردمی که بیش از 30 سال برای‌شان شاید مهم‌ترین و قطعا پربیننده‌ترین سریال‌های طنز تلخ این کشور را ساخته‌ام. 
لذت را برده‌ام، رنجش را هم کشیده‌ام اما در حیرتم از این میزان کینه و دشمنی... از این همه سناریوهای حیرت‌انگیز، که نه از مردم، که از آدم‌هایی که نمی‌شناسم، تا به حال ندیدم‌شان و حتی صدای‌شان را هم نشنیده‌ام، بیرون می‌زند. چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ نمی‌دانم...». مدیری در واکنش به ادعاهای دروغی که به او نسبت داده شده، اینطور ‌آورده است: «این‌ موجودات شریف کجا هستند؟ کجا زندگی می‌کنند؟ نمی‌دانم... شغل‌شان چیست؟ نویسنده‌اند؟ منتقدند؟ سیاسی‌اند؟ نمی‌دانم... فقط می‌پرسم شما شب‌ها راحت می‌خوابید؟ شما بعد از ۱۲۰ سال راحت می‌میرید؟ فرزندان‌تان که بزرگ شدند، برای‌شان از حقیقت می‌گویید؟»
مهران مدیری با اشاره به ادعایی که در فضای مجازی درباره تلاش برای ربودن علی کریمی به او نسبت داده‌اند هم واکنش نشان داده است: «چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ آن پشت چه خبر است؟ اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌...». مدیری از سکوت دوستانش نیز اینطور انتقاد کرده است: «اما چیزی که غمگین ترم می‌کند، سکوت است. سکوت کسانی ‌که این همه سال مرا می‌شناسند و هیچکس حرفی نزد». 
این نویسنده و کارگردان در بخش پایانی دلنوشته خود نوشته است: «شاید بگویید در این روزهای کشور از خود حرف زدن خودخواهی است. بله! این درست است اما همه این حرف‌ها از سر خستگی و دلشکستگی بود».
به نظر می‌رسد، امپراتوری دروغ این روزها در حال قربانی کردن همه است. چه بسیار آنهایی که این روزها به لایک دروغ‌های بیگانه مشغولند و احتمال دارد فردا در دام این دروغ‌پردازی‌ها بیفتند. هدف تخریب اذهان است و هیچ کس در امان نیست.

 


Page Generated in 0/0061 sec