printlogo


کد خبر: 255625تاریخ: 1401/8/7 00:00
کارآگاهان پلیس آگاهی کودک ربوده شده توسط آدم‌ربایان را به آغوش خانواده بازگرداندند
گروگان‌گیران در دام پلیس

به دنبال یک فقره کودک‌ربایی در حاشیه تهران که با هدف اخذ پول از والدین انجام شد، پلیس با تلاش شبانه‌روزی آدم‌ربایان را بدون هیچ سرنخی از محل اختفای آنان دستگیر کرد و کودک را سالم به خانواده‌اش تحویل داد. سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران درباره پرونده ربایش یک کودک توسط کودک‌ربایان گفت: حدود ۱۰ روز پیش هنگامی که فرزند یک خانواده به نام مجتبی که ۱۰ سال دارد اول صبح در حال رفتن به مدرسه بود، توسط آدم‌ربایان ربوده‌ شد. این خانواده در شهریار و منطقه دولت‌آباد زندگی می‌کنند. 
وی در ادامه با بیان این مطلب که پس از چند ساعت همکاران ما در پلیس آگاهی از این ماجرا باخبر شدند و تیم‌های ویژه عملیاتی پلیس آگاهی پایتخت کار خود را برای پیدا کردن کودک ربوده شده آغاز کردند، گفت: پیدا کردن این کودک بسیار پیچیده بود. آدم‌ربایان بعد از ربودن کودک به استان قم رفته بودند و کودک را در یک مخفیگاه نگهداری می‌کردند که در ادامه از خانواده کودک درخواست پول کردند. رئیس پلیس پایتخت با بیان مبلغ درخواستی آدم‌ربایان تصریح کرد: آدم‌ربایان در ابتدا ۱۰ میلیارد تومان پول نقد می‌خواستند اما در ادامه درخواست کردند که این مبلغ به صورت رمزارز برای‌شان واریز شود. 
رحیمی در ادامه گفت: با آموزش‌هایی که ماموران پلیس آگاهی به خانواده این کودک دادند، پلیس تلاش کرد تا سرنخ‌هایی در این پرونده پیدا کند که در نهایت در یک عملیات ۱۰ روزه تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی نتیجه‌بخش بود و کودک در محل مشخص شده پیدا شد. 
رئیس پلیس پایتخت افزود: ماموران پلیس با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم، محل اختفای آدم‌ربایان را پیدا کردند و شب گذشته طی یک عملیات که توسط 4 تیم عملیاتی ویژه انجام شد، به محل اختفای گروگان‌گیران یورش بردند و 2 گروگان‌گیر را دستگیر کردند. رحیمی با بیان اینکه کودک ربوده‌شده در این محل بحمدالله سالم و سلامت پیدا شد، گفت: این عملیات پلیس از آن جهت ویژه است که پلیس هیچ‌گونه سرنخی از آدم‌ربایان نداشت. 
رحیمی تاکید کرد: افتخار ما برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است. افرادی که دنبال این اقدامات هستند و می‌خواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند بدانند پلیس در تمام زمان‌ها و مقاطع، قاطعانه و قدرتمندانه در مقابل آنها ایستاده است و برخورد قانونی را با آنها انجام خواهد داد. 

Page Generated in 0/0105 sec