printlogo


کد خبر: 255664تاریخ: 1401/8/8 00:00
اخبار

ماجرای دادگاهی شدن فتح‌الله‌زاده چه بود؟
مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال شکایت یکی از مشاوران پیشین کادر مدیریتی این باشگاه به دادگاه رفت. به گزارش ایسنا، صبح دیروز علی فتح‌الله‌زاده به دنبال شکایت علی نامداری، مشاور سابق مدیرعامل باشگاه استقلال و یکی از حامیان مالی این باشگاه به دادگاه رفت. طبق پیگیری‌های انجام شده، این شکایت در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال مطرح شده است و 33 میلیارد و 500 هزار تومان، مبلغ شکایت نامداری به دادگاه بوده است. علی نامداری در گفت‌وگو با ایسنا این مساله را تایید کرد و گفت: در زمان آقای آجورلو، ما برای این مساله جلسه گذاشتیم اما در آخر نتوانستیم به نتیجه برسیم. در حال حاضر آقای فتح‌الله‌زاده را خواسته‌اند. من چندین بار سعی کردم با آقای فتح‌الله‌زاده و تیم مدیریتی جدید استقلال تماس بگیرم تا بتوانیم به یک راهکار برسیم اما متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. همچنین یکی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا خبر شکایت علی نامداری از باشگاه استقلال را تایید کرد و تاکید داشت مدیرعامل باشگاه استقلال صبح روز شنبه برای شکایت علی نامداری به دادگاه رفته است. 
 
سیدمحمد معتمدی خواننده رسمی سرود ایران در جام‌جهانی شد
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از انتخاب سیدمحمد معتمدی به عنوان خواننده سرود رسمی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی فوتبال خبر داد. غلامحسین زمان‌آبادی از انتخاب خواننده سرود تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی فوتبال خبر داد و گفت: بر اساس تازه‌ترین تصمیمات، قرار بر این شد 3 خواننده برای خوانش سرود تیم‌ ملی فوتبال در مسابقات جام‌جهانی انتخاب شوند که جناب محمد معتمدی به عنوان خواننده معرفی شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد. وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما ۲ نهادی هستند که به عنوان متولی ساخت سرود رسمی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی اقدامات لازم را انجام می‌دهند. این در حالی است که یک سرود دیگر نیز از میان آثار متعدد ارسالی به فدراسیون در مرحله بررسی قرار دارد که این اثر نیز بزودی معرفی می‌شود. احسان محمدی، رئیس دپارتمان مسؤولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال هم روز چهارم آبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر توضیح داد: بر اساس تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌ها طی روزهای اخیر نامه‌ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال در قطر ارسال و بر اساس آن 4 قطعه موسیقایی مجزا برای تیم‌ ملی فوتبال حین تمرینات قبل از بازی اصلی، «شادی پس از گل»، «خروج از زمین بازی» در نیمه اول و پایان بازی انتخاب شد. وی با بیان اینکه چنین اقدامی برای نخستین‌بار در مسابقات جام‌جهانی فوتبال انجام می‌شود، ادامه داد: «بر طبل شادانه بکوب» به خوانندگی مرحوم امید جعفری از آثار بسیار خاطره‌ساز موسیقایی پس از موفقیت‌های تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در رویدادهای بین‌المللی، «تیم قهرمان ایران» به خوانندگی امیر تاجیک و «مژده باران» به خوانندگی سیدمحمد معتمدی 3 قطعه‌ای هستند که به صورت مجزا تنظیم و به فیفا ارسال شده است. در مسابقات جام‌جهانی روسیه این سالار عقیلی بود که به عنوان خواننده رسمی سرود تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در این رویداد جهانی انتخاب شده بود. 
 
بریز و بپاش اوباما برای خرید باشگاه ورزشی
رئیس‌جمهور اسبق آمریکا به دنبال خرید یک باشگاه بسکتبال است. نشریه فوربس آمریکا خبر داد باراک اوباما به دنبال خرید باشگاه بسکتبال فینیکس‌سانز است. 
طبق گزارش این رسانه آمریکایی، ارزش این باشگاه بسکتبال در ان‌بی‌ای 2.5 تا ۴ میلیارد دلار است و اوباما آماده پرداخت ۴ میلیارد دلار برای خرید این باشگاه ورزشی است. «رابرت سافر» مالک کنونی باشگاه فینیکس‌سانز به دلیل نژادپرستی یک سال از حضور در میادین ورزشی محروم و مبلغ ۱۰ میلیون دلار جریمه نقدی شد. هنوز اسامی دیگر سرمایه‌گذاران برای خرید این باشگاه بسکتبال به همراه باراک اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا فاش نشده است. باراک اوباما نخستین رئیس‌جمهور ایالات متحده نیست که سهام یک باشگاه آمریکایی را خریداری می‌کند، چون جورج دبلیو بوش، چهل و سومین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹، سهامی را در تیم بیسبال تگزاس رنجرز خریداری کرده بود. 
 
ویزای والیبال نشسته ایران برای مسابقات جهانی صادر شد
در فاصله چند روز مانده به اعزام کاروان والیبال نشسته ایران به مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک، ویزای اعضای این کاروان صادر شد. صادر نشدن به‌موقع ویزا برای اعضای تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک به یکی از چالش‌های مربوط به این 2 تیم طی روزهای گذشته تبدیل شده بود تا آنجا که نماینده ویژه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان جهت پیگیری موضوع و تسریع روند آن عازم ترکیه شد تا در محل کنسولگری بوسنی (محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان) در استانبول پیگیر موضوع شود. نتیجه این پیگیری‌ها صدور ویزای تمام اعضای والیبال نشسته ایران شد. بدین ترتیب ملی‌پوشان ایران در هر دو تیم مردان و بانوان همراه با نمایندگان داوری کشورمان طبق برنامه از پیش تعیین شده عازم محل برگزاری مسابقات می‌شوند. مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان از جمعه آینده به میزبانی بوسنی آغاز می‌شود. تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران برای حضور در این رقابت‌ها سه‌شنبه عازم سارایوو می‌شوند. 

Page Generated in 0/0059 sec