printlogo


کد خبر: 255675تاریخ: 1401/8/8 00:00
اخبار

بلاروس، سومین مقصد «بدون قرار قبلی»
 
فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی در ادامه نمایش‌های جهانی خود پس از مسکو و ونکوور، برای حضور در بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک راهی بلاروس می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی پس از حضور موفق در جشنواره‌های فیلم مسکو و ونکوور، این بار در بخش مسابقه فیلم‌های بلند بیست‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم مینسک در بلاروس روی پرده می‌رود. 
این جشنواره از تاریخ ۴ تا ۱۱ نوامبر برابر با ۱۳ تا ۲۰ آبان برگزار می‌شود. «بدون قرار قبلی» با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، صابر ابر، امین میری، حامی ترابی، رضا صابری، اریسا بیگی و حسنا ذاکری محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت مؤسسه تصویر شهر است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی نوشته شده است. 
این فیلم پیش از این هم در جشنواره فیلم مسکو جایزه بهترین فیلم را به دست آورده بود و در جشنواره ونکوور نیز به نمایش درآمده بود. 
 
«خانه پرتقالی‌ها» روی آنتن شبکه 2
 
 
سریال تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» پخش خود را از شب گذشته از شبکه ۲ سیما آغاز کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «خانه پرتقالی‌ها» به کارگردانی علیرضا شاه‌رستم و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری که فضایی فانتزی و کمدی دارد، پخش خود را از شبکه 2 سیما آغاز کرد و هر شب ساعت 19 روی آنتن می‌رود. 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: در یک خانه قدیمی 3 طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندان‌شان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب 4 فرزند شود؛ ضمن اینکه فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند. 
رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی و فرهاد بشارتی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 
 
پخش «ایران عزیز» معتمدی از شبکه‌های سیما
معاون هنری سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از تولید یک قطعه ملی- میهنی با صدای سیدمحمد معتمدی و پخش آن از شبکه‌های سیما خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، امیرحسین سمیعی، معاون هنری سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی این مجموعه از تولید یک قطعه ملی- میهنی و جزئیات دیگر پروژه «صدای شاعر» سخن گفت. 
وی در این باره به مهر گفت: بر اساس تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته، قطعه «ایران عزیز» را چندی پیش با صدای محمد معتمدی تولید و آماده کرده‌ایم که در برگیرنده یک اثر ملی- میهنی است و قرار است از شبکه‌های مختلف سیما پیش روی مخاطبان قرار گیرد. 
سمیعی همچنین از آماده‌سازی پروژه‌ای دیگر با اشعاری از شعرای مطرح انقلاب سخن گفت و تصریح کرد: در ادامه پروژه «صدای شاعر» که از چندی پیش توسط امور موسیقی سازمان تولید آن آغاز شده، مجموعه‌های مرتبط با اشعار سعید بیابانکی، محمد مهدی سیار، علیرضا قزوه و مصطفی محدثی‌خراسانی آماده شده که طی روزهای گذشته یکی از این مجموعه‌ها با شعر و صدای محمد مهدی سیار، آهنگسازی محمدرضا عقیلی و خوانندگی هادی حسن‌بیگی در دست تولید قرار گرفته است. 
 

Page Generated in 0/0063 sec