printlogo


کد خبر: 255904تاریخ: 1401/8/14 00:00
اخبار

افشای جزئیات جدیدی درباره نیلوفر حامدی
 
همزمان با انتشار تصاویر جدیدی از حضور نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق در دوره آموزش ‌براندازی نرم که از سوی دولت متخاصم آمریکا در آفریقای‌جنوبی برگزار شده بود، یک اکانت توئیتری اطلاعات تازه‌ای در ارتباط با نیلوفر حامدی و افراد حاضر در کنار او که در تصویر مشاهده می‌شوند، ارائه داد. این اکانت با انتشار تصاویری از حامدی در دوره آموزش ‌براندازی نرم، با اشاره به نفراتی که در کنار او ایستاده‌اند، نوشت: نفری که در این دو عکس با نیلوفر حامدی در دوره آموزش‌براندازی نرم در آفریقای جنوبی مشخص است، کمال حسینی مجری پروژه و از اعضای شورای دموکراسی آمریکا وابسته به یکی از نهادهای جامعه اطلاعاتی آمریکا و نفر وسط که با پیراهن چهارخانه مشخص است، نیکو دکلرک، استاد آمریکایی این دوره است. گفتنی است طبق بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در تبیین اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر کشور که هفته گذشته منتشر شد، نیلوفر حامدی که هم‌اکنون در بازداشت نهادهای امنیتی به سر می‌برد، با سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ارتباط بوده است. 
 
وزیر اطلاعات: 
آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان نوشت: یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» سالگرد تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام رضوان‌الله ‌علیه، روز دانش‌آموز و اعلام مخالفت حضرت امام(ره) با قانون نژادپرستانه‌ حق قضاوت کنسولی (کاپیتولاسیون)، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. 13 آبان، ابهت پوشالی شیطان بزرگ به سخره گرفته شد و دسیسه‌های جاسوسی ‌براندازانه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شد. حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب اضافه کرد: در این روزها نیز توطئه‌ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم‌های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره‌کشی از عناصر خودفروخته و جمعی ناآگاه در ایجاد اغتشاشات خیابانی و هتک‌‌حرمت به حرم حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام، عمق جنایت‌پیشگی و ددمنشی دشمنان درنده‌خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار ساخت. وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و جامعه اطلاعاتی کشور به ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی اطمینان می‌دهند این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند. 
 
دستگیری 3 نفر از عوامل گروهک تروریست منافقین در شیراز
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: 3 نفر از عوامل گروهک تروریست منافقین در شیراز دستگیر شدند. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی دیروز جمعه با بیان اینکه فعالیت‌های دستگیرشدگان منحصر به استان فارس نبود و تاکنون فعالیت‌های متعددی را در سراسر کشور داشته‌اند، گفت: دستگیرشدگان نقش طراحی و هدایت پروژه‌های تبلیغی به نفع گروهک تروریست منافقین و سرکرده جنایتکار این گروهک را بر عهده داشتند. وی تصریح کرد: این تیم فعال تروریستی اخیرا در حال طراحی یک عملیات تخریبی بود که با رصد اطلاعاتی مشترک سازمان اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و همکاری پلیس اطلاعات و شناسایی و اقدام عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه و دستور مقام قضایی دستگیر شدند. این مقام ارشد قضایی استان فارس افزود: از این تیم تروریستی مقادیری مواد منفجره آتش‌زا کشف شده است. 
 
بازدید فرمانده ارتش از یگان‌های مرزی جنوب ‌شرق کشور
فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های ارتش در نوار مرزی جنوب شرق کشور، در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان‌ها گفت: امروز نقش یگان‌های نیروی زمینی ارتش در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است و حضور مقتدرانه این یگان‌ها در نوار مرزی شرق کشور بسیار بازدارنده بوده است و الحمدلله در حال حاضر شاهد ثبات و امنیت در این منطقه و مرزهای کشورمان هستیم. امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی خاطرنشان کرد: تشکیل یگان پهپادی در نیروی زمینی در کنار تعهد، تخصص و آماده بکاری کارکنان این نیرو، ضمن رصد و مراقبت مرزها، آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را ارتقا داده است. فرمانده کل ارتش با تشکر از همرزمان و قدردانی از خانواده‌هایی که همواره پشتیبان و حامی مردان و فرزندان خود در ارتش برای اجرای بی‌دغدغه ماموریت بوده‌اند، افزود: دشمن با ترفند‌های مختلف درصدد ضربه زدن، انشقاق و تجزیه ایران عزیز است و ما مکلفیم ضمن هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن، از ماموریت مهم دیگر خود که همانا صیانت از مرزهای کشور است، غافل نشویم. وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر، افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین مانع رسیدن به اهداف خود در منطقه می‌دانند و با استفاده از جنگ‌های ترکیبی به دنبال مقاصد خود هستند. امیر سرلشکر موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: البته همان‌طور که ما در جنگ سخت اجازه هیچ‌گونه تعدی به دشمن ندادیم و یکپارچه، متحد و منسجم با برادران خود در نیروهای مسلح و با پشتیبانی مردم، حافظ این خاک مقدس بودیم، همچنان نسبت به حفظ حریم مرزهای جمهوری اسلامی بسیار حساسیم و همزمان در جنگ ترکیبی نیز ان‌شاءالله با همراهی مردم بصیر، بر هجمه عظیم دشمن در جنگ نرم نیز فائق خواهیم آمد. 

Page Generated in 0/0051 sec