printlogo


کد خبر: 255952تاریخ: 1401/8/15 00:00
راهکارهای فدراسیون برای قرنطینه تیم‌ ملی در دوحه به درخواست کارلوس کی‌روش
محصور شدن زمین تمرین و پارتیشن‌بندی

کارلوس کی‌روش برای حفظ آرامش بازیکنانش خواهان تغییراتی در هتل محل اقامت و کمپ تمرینی تیم‌ ملی شده است.
رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران در جریان جام جهانی، خبرنگاران خود را در هتل محل اقامت تیم‌ ملی مستقر می‌کنند. 
از اواخر هفته گذشته شایعاتی مبنی بر حضور رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در هتل محل اقامت تیم‌ ملی منتشر شد. یکی از رسانه‌های داخلی اعلام کرد رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در همان هتلی که تیم‌ ملی رزرو کرده است، اتاق گرفته‌اند و در هتل محل اقامت تیم‌ ملی حضور خواهند داشت. نکته جالب اینجاست که هنوز وضعیت خبرنگاران رسانه‌های داخل ایران برای حضور در قطر مشخص نیست. در حالی که تنها 14 روز به آغاز جام‌جهانی زمان باقی است، خبرنگاران رسانه‌های داخل ایران هنوز نمی‌دانند چه زمانی عازم قطر خواهند شد و در کجا اقامت خواهند داشت. پیش‌تر حتی این پیشنهاد مطرح شد که خبرنگاران در کیش اقامت داشته باشند و با هواپیما یا کشتی برای بازی‌های تیم‌ ملی عازم قطر شوند و باز به کیش بازگردند. البته با توجه به کنسل شدن پرواز کیش- دوحه، گزینه اول منتفی است و گزینه کشتی هم با احتساب زمان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. واضح است که این موارد به ضعف سازماندهی بازمی‌گردد. شنیده می‌شود علاوه بر چند رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور، برخی خواننده‌های لس‌آنجلسی نیز در هتل محل اقامت تیم‌ ملی اتاق گرفته‌اند.  
همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از هتل الریان دوحه مشخص است، لابی و طبقات هتل به هم دید دارند. شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش برای حفظ آرامش و همچنین خلوت تیم‌ ملی درخواست کرده فضایی که بازیکنان تیم‌ ملی در آن حضور دارند، یعنی طبقات دوم و سوم از دیگر فضاهای هتل جدا شود. گفته می‌شود هتل الریان با دریافت مبلغ 9000 یورو متعهد شده در دوران اقامت تیم ملی، طبقات دوم و سوم را با کشیدن پارتیشن جدا کند تا لابی و دیگر طبقات دیدی به این ۲ طبقه نداشته باشند. همچنین اعضای تیم‌ ملی از آسانسورهای اختصاصی استفاده خواهند کرد. یک مجتمع تجاری بزرگ نیز کنار هتل الریان وجود دارد که هتل الریان یک در ورودی از همین مرکز خرید دارد. در ورودی هتل از این مرکز خرید نیز مسدود خواهد شد. شنیده‌ها از اردوی تیم‌ ملی حاکی از آن است که کی‌روش از زمین تمرین تیم‌ ملی نیز ایراد گرفته است. 
 محل تمرین تیم‌ ملی هم بسیار شگفت‌انگیز است. زمینی در نزدیکی یکی از ورزشگاه‌های میزبان بازی‌ها که به طور مشخص هر روز یا یک روز در میان از جمعیتی انبوه پذیرایی می‌کند و همین تمرکز بازیکنان تیم‌ ملی را به هم خواهد زد. محل تمرین تیم‌ ملی از خیابان‌های اطرافش دید دارد. برای جام‌جهانی این زمین تمرین نیز محصور خواهد شد، چرا که کی‌روش نمی‌خواهد از تمرین تیمش فیلمبرداری شود یا هواداران در اطراف این زمین تمرین
حضور یابند. 

Page Generated in 0/0050 sec