printlogo


کد خبر: 255956تاریخ: 1401/8/15 00:00
اخبار

خبر بد برای ژاپن در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲
مدافع ژاپنی تیم هادرزفیلد تاون که در فهرست نهایی این تیم برای جام‌جهانی حضور داشت به دلیل مصدومیت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. به گزارش کیودو، یوتا ناکایاما مدافع ژاپنی، جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه تاندون پا از دست داد. ناکایاما ۲۵ ساله یکی از ۲۶ نفری بود که در فهرست نهایی ژاپن برای جام‌جهانی قرار گرفت ولی در نهایت با مصدومیت سنگین روبه‌رو شد تا حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد. این بازیکن در دیدار با ساندرلند دچار مصدومیت شد و به همین دلیل باید جراحی شود و چند ماه از میادین دور خواهد بود. مارک فوترینگهام سرمربی هادرزفیلد در بیانیه‌ای که در وب سایت این تیم منتشر شد گفت: همه ما از اینکه یوتا نمی‌تواند برای جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به ژاپن بپیوندد، غمگین هستیم. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود چه کسی جایگزین این مدافع در تیم ‌ملی ژاپن می‌شود. ژاپن قرار است هفته آینده در دیداری دوستانه در دوبی به مصاف تیم ‌ملی فوتبال کانادا برود. 
 
***
 
رئال اجازه جدایی به آزار داد
سران باشگاه رئال‌مادرید به آزار اعلام کرده‌اند می‌تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم را ترک کند. به گزارش ABC، ادن آزار در چلسی و زمانی که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کرد از بهترین‌ها بود و نمایش خیره‌کننده‌ای در تیم آبی‌پوش لندن داشت. آزار بعد از جدایی کریستیانو رونالدو راهی کهکشانی‌ها شد و قرار بود جای خالی فوق‌ستاره پرتغالی را پر کند اما اصلا اینگونه نشد و او بیشتر بازی‌های رئال‌مادرید را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و این باعث شده تا یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه مادریدی باشد. آزار در فصل جاری هم بیشتر مصدوم بوده است و تنها در ۶ بازی از همه رقابت‌ها برای رئال به میدان رفته است. سران باشگاه رئال‌مادرید قصد ندارند بیش از این به آزار فرصت بدهند. طبق گزارش ABC و بعضی دیگر از رسانه‌های اسپانیایی به آزار اجازه جدایی در زمستان داده شده است و او می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. حقوق ۲۷ میلیون یورویی این بازیکن در سال باعث شده است جذب او برای هر تیمی بسیار سخت شود، البته طبق اعلام روزنامه ABC، باشگاه رئال حاضر است رقم فروش این بازیکن را بسیار پایین بیاورد تا امکان جدایی او وجود داشته باشد. به احتمال خیلی زیاد این هافبک بلژیکی به لیگ برتر انگلیس بازگردد. استون ویلا با هدایت اونای امری مشتری جدی آزار است و باید دید او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. 
 
***
 
لواندوفسکی بازیکن ماه لالیگا شد
درخشش روبرت لواندوفسکی در چند دیدار اخیر بارسلونا باعث شد عنوان بهترین بازیکن ماه را به دست آورد. به گزارش اسپورت، روبرت لواندوفسکی خرید بسیار خوبی برای بارسلونا بوده است. این مهاجم لهستانی در ۱۲ بازی‌ای که برای آبی‌واناری‌ها در لالیگا به میدان رفته است، موفق به زدن ۱۳ گل شده است تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار بگیرد. لواندوفسکی در بازی‌های اخیر بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که ماه اکتبر ۵ گل برای
آبی و اناری‌ها در لالیگا به ثمر رساند تا به عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا انتخاب شود. این مهاجم سرشناس برای انتخاب بهترین بازیکن ماه لالیگا با آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید و فدریکو والورده از رئال‌مادرید رقابت داشت که در نهایت او امتیاز بیشتری به دست آورد. 
 
***
 
واکنش کاوه به ترکیب تیم ‌ملی کشتی آزاد در جام‌جهانی
مدیر تیم ‌ملی کشتی آزاد می‌گوید اسامی نفرات تیم ‌ملی رسما اعلام نشده است و چیزی که برای این مسابقات مهم و مشخص است جوان بودن ترکیب تیم ‌ملی کشتی آزاد است. محسن کاوه درباره منتشر شدن خبری مبنی بر اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مسابقات جام‌جهانی آمریکا و همچنین کشتی گرفتن کامران قاسمپور با دیوید تیلور در این مسابقات اظهار داشت: اسامی نفرات تیم ‌ملی رسما اعلام نشده است و چیزی که برای این مسابقات مهم و مشخص است جوان بودن ترکیب تیم ‌ملی کشتی آزاد است. ما می‌خواهیم در جام‌جهانی با یک ترکیب کاملا جوان حاضر شویم تا بتوانیم پشتوانه خوبی برای کشتی آزاد داشته باشیم. اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم به همین دلیل است و شاید کامران قاسمپور هم به این مسابقات اعزام نشود. وی افزود: اینکه خبرهایی درباره کشتی گرفتن قاسمپور با دیوید تیلور را منتشر کرده‌اند به نظرم صحبت‌های شخصی خبرنگاران یا مطبوعات است، چرا که از نظر وزنی کامران قاسمپور نمی‌تواند با دیوید تیلور مسابقه دهد. این را هم باید بگویم که کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم قهرمان جهان است و تصمیم گرفتن در این باره اشتباه است. در تیم ‌ملی ما حسن یزدانی را در وزن 86 داریم که اگر او برود با تیلور مسابقه خواهد داد اگر نه جوانان در این مسابقات با حریفان رقابت می‌کنند. 
 

Page Generated in 0/0055 sec