printlogo


کد خبر: 255990تاریخ: 1401/8/16 00:00
اخبار

«بخارست» بزودی اکران می‌شود
فیلم کمدی «بخارست» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی بزودی در سینماها اکران می‌شود. به گزارش ایسنا، در جلسه روز یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه شورای صنفی نمایش قرارداد سرگروه سینمایی فیلم «بخارست» به ثبت رسید. در این جلسه بعد از بررسی درخواست‌ها، قرارداد فیلم «بخارست» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی برای اکران در سرگروه پردیس آزادی ثبت شد. در فیلم کمدی «بخارست» حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی ایفای نقش کرده‌اند. در جلسه شورای صنفی نمایش درباره مدل اجرای پخش مسابقه‌های جام‌جهانی فوتبال در سینماها و بسته حمایتی از فیلم‌های جدید روی پرده نیز بحث شد. موضوع پخش مسابقات جام‌جهانی نهایی و توافق‌های لازم با دستگاه‌های مربوط انجام شده است. همچنین در این توافق‌ها علاوه بر مسابقات تیم‌ ملی فوتبال ایران، پخش مسابقات تیم‌های دیگر مطرح و پیگیری شده است. 
 
***
سهیل اسعد دبیر جشنواره عمار شد
«سهیل اسعد» با نام اصلی «ادگاردو روبین» دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد. به گزارش «وطن ‌امروز»، شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار، در بیانیه‌ای از انتخاب سهیل اسعد به عنوان دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داد. تبلیغ آکادمیک اسلامی و سخنرانی در دانشگاه‌ها، حضور در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، شرکت فعال در برنامه‌های گفت‌وگوی ادیان و تقریب مذاهب اسلامی، برقراری ارتباطات دیپلماتیک و همچنین انجام مناظرات علمی از فعالیت‌های سهیل اسعد در این سال‌ها بوده است. اسعد فارغ‌التحصیل دکترای رشته تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و دانش‌آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه‌المصطفی(ص) است و تاکنون در بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله آرژانتین، برزیل، کلمبیا، اکوادور، ونزوئلا، شیلی، پرو، بولیوی، کاستاریکا، اسپانیا، انگلیس و اسکاتلند به تبلیغ اسلام پرداخته است. مرحوم نادر طالب‌زاده، دبیر ادوار پیشین این جشنواره، اردیبهشت‌ماه سال جاری بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت. سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می‌شود و فیلمسازان و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به Fanoos.AmmarFilm.ir آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کنند. 
 
***
8 اثر جشنواره تئاتر تهران با موضوع سردار حاج‌قاسم سلیمانی
هنرمندان حاضر در بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، ۸ اثر نمایشی جدید با موضوع سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تولید کردند. به گزارش «وطن‌امروز»، هنرمندان حاضر در بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، 8 اثر نمایشی جدید با موضوع سردار سپهبد شهید حاج‌‌قاسم سلیمانی تولید کردند که ۲۰ آبان در پردیس تئاتر تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. تولیدات نمایشی با موضوع سردار سلیمانی پس از داوری در بخش تولیدات ویژه حاج قاسم سلیمانی بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران به اجرا در می‌آید. «پرواز با بال‌های سوخته» به کارگردانی محمد ستوده از شهرستان پاکدشت، «این و آن» به کارگردانی محمد احمدی از شهرستان پاکدشت، «سرباز» به کارگردانی فرزانه دلیر از شهرستان پاکدشت، «از رنج تا شکنج» به کارگردانی مهدی رمضانی از شهرستان قرچک، «یک و بیست دقیقه بامداد» به کارگردانی امیر بدلی از شهرستان قرچک، «عقیق» به کارگردانی سیدامیر حسینی از شهرستان شهر قدس، «نذر عباس» به کارگردانی محمد یزدی از شهرستان ملارد و «فرمانده» به کارگردانی رضا فقیهی از شهرستان شمیرانات از جمله این نمایش‌ها هستند. بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حوزه هنری استان تهران و سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران به دبیری امیرحسین شفیعی از اول تا ششم آذر برگزار می‌شود. 
 

Page Generated in 0/0176 sec