printlogo


کد خبر: 256090تاریخ: 1401/8/17 00:00
اخبار

رفیعی «پنج ستاره» را اجرا می‌کند
 فصل جدید مسابقه تلویزیونی «پنج ستاره» با اجرای حسین رفیعی بزودی از شبکه 5 سیما پخش می‌شود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی فرهاد مختاری در ۵۲ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با محوریت آشنایی با تربیت فرزندان تهیه و تولید می‌شود. در این مسابقه رقابت بین 2 خانواده 3 تا 7 نفره با حضور شماری از تماشاگران شکل می‌گیرد. شرکت‌کنندگان باید جواب سوالی مرتبط با شخصیت‌های نمایشی را پیدا کرده و روی یک مار لغزان (بازی مسیریابی مارپیچ) گزینه درست را اعلام کنند. در هر مسابقه بازی‌های خانوادگی تکلیف میزان زمان و تعداد نفرات گروه‌ها را معین می‌کند و در پایان مسابقه جوایز به صورت نقدی به برندگان اهدا می‌شود. 
در این مسابقه شخصیتی به نام مسعود که نقش آن را مصطفی احمدی ایفا می‌کند، استندآپ کمدی اجرا می‌کند و مخاطبان در طول مسابقه شاهد گپ و گفت او با مجری برنامه و شرکت‌کنندگان هستند. دکور مسابقه «پنج ستاره» بر اساس تم مرکزیت طراحی شده و دارای ۳۶۰ درجه شوت است. بخش‌های مختلف این دکور را اتاق‌های نمایش، دیواره امتیازات، ماز، تماشاگران و استیج مجری تشکیل می‌دهد. نحوه شرکت در این فصل از مسابقه «پنج ستاره» از طریق فراخوان و تامین‌کنندگان حرفه‌ای انجام می‌شود. 
مسابقه «پنج ستاره» کاری از گروه تهران و شهروندی است که بزودی فصل جدید آن از شبکه 5 روی آنتن می‌رود. 
***
 
شبکه تلوبیونی «رؤیا» آغاز به کار کرد
شبکه تلوبیونی «رؤیا» وابسته به دانشگاه صداوسیما، با حضور جمعی از مدیران رسانه ملی به ‌صورت رسمی آغاز به کار کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، آیین راه‌اندازی شبکه تلوبیونی دانشگاه صداوسیما با نام شبکه «رؤیا» بعدازظهر دیروز دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه در دانشگاه صداوسیما برگزار شد. 
مژده لواسانی اجرای این برنامه را برعهده داشت و شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صداوسیما، وحید جلیلی قائم‌مقام رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیما، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما و حسن خجسته از جمله حاضران در این مراسم بودند. 
شهاب اسفندیاری در ابتدای این مراسم در سخنانی عنوان کرد: دهه‌های زیادی است که رؤیای یک «رؤیا» در ذهن نسل‌های زیادی بوده است. امروز به فضل خدا و حمایت‌های ریاست صداوسیما و معاونت فضای مجازی دانشجویان صاحب شبکه «رویا» شدند. 
مدیریت این شبکه تلوبیونی را حامد منصوری سرپرست تولید دانشجویی دانشگاه صداوسیما برعهده دارد.
***
 
«پردیس ملت» میزبان شانزدهمین سینماحقیقت
پردیس سینمایی «ملت» محل برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت خواهد بود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، پردیس سینمایی «ملت» به عنوان محل برگزاری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت انتخاب شد. نمایش فیلم‌های این دوره، کارگاه‌های آموزشی، آیین‌های نکوداشت و مراسم ویژه هر بخش از این رویداد در پردیس «ملت» برگزار خواهد شد. نمایندگان رسانه‌ها، صاحبان آثار و فعالان حوزه مستند می‌توانند در پردیس «ملت» به تماشای فیلم‌های بخش‌های مختلف این دوره بنشینند. 
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت به دبیری محمد حمیدی‌مقدم اواخر آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 
***
 
صدور پروانه ساخت 2 اثر سینمایی
پروانه ساخت 2 فیلم سینمایی «پلان آخر بازی» و «آبی غلیظ» صادر شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم بلند داستانی سینمایی «پلان آخر بازی» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و نویسندگی و کارگردانی پیمان شاه‌بداغلو پروانه ساخت خود را دریافت کرد. فیلم «آبی غلیظ» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز دیگر اثر سینمایی بود که در این روز مجوز ساخت گرفت. پروانه این فیلم‌ها ۱۴ آبان صادر شده و تا ۱۶ بهمن‌ماه اعتبار دارد. 
همزمان با صدور مجوز برای این آثار سینمایی، 16 اثر غیرسینمایی نیز پروانه ساخت گرفتند. 
***
 
«ستایش4» ساخته می‌شود
امید علیمردانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون از کلید خوردن تولید فصل جدید «ستایش» در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش «وطن‌امروز»، امید علیمردانی، بازیگر نقش «رستم» فصل‌های اول تا سوم سریال «ستایش» از نزدیک بودن آغاز فرآیند تولید فصل چهارم این سریال خبر داد. 
علیمردانی در این باره گفت: این نوید را به بینندگان می‌دهم که سریال «ستایش ۴» قرار است بزودی کلید بخورد و ساخته شود. آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده این سریال هم قبلا گفته بود چهارمین فصل این مجموعه تولید خواهد شد

Page Generated in 0/0058 sec