printlogo


کد خبر: 256094تاریخ: 1401/8/17 00:00
کانون پرورش فکری با هدف ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی محصولاتش را در جام‌جهانی عرضه می‌کند
کانون در مسیر قطر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شناساندن فرهنگ ایرانی- اسلامی، با حضور هنرمندانش، محصولات کانون را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر عرضه خواهد کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، حامد علامتی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حضور فعال کانون پرورش فکری در جام‌جهانی قطر جهت عرضه محصولات فرهنگی خبر داد. او با اشاره به فعالیت‌های کانون در بیست‌ودومین دوره جام‌جهانی فوتبال گفت: کانون در این دوره از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر سعی دارد در شناساندن فرهنگ ایرانی- اسلامی به شرکت‌کنندگان، ایفای نقش داشته باشد؛ به همین دلیل با توجه به اینکه به لحاظ ادبی، هنری و فرهنگی تجربه داریم، در این زمینه از ظرفیت‌های کانون بهره‌مند خواهیم شد. وی ادامه داد: در ایام جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، قرار است تعدادی از هنرمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به قطر ببریم تا تعدادی از محصولات کانون را در آنجا عرضه کنیم، البته ممکن است برخی از هنرمندان اعزامی کانون لزوما عضو کانون نباشند اما بنا داریم تا از محصولات تولیدی هنرمندان در این ایام استفاده کنیم و هنر ایرانی- اسلامی را به جهانیان بشناسانیم. 
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: همچنان تعداد اعزامی از سوی کانون به جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشخص نیست و در حال رایزنی هستیم، البته باید گفت تعدادی از دانش‌آموزانی که در حال تحصیل هستند و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران هستند، در برنامه‌های‌مان مشارکت خواهند داشت. 
علامتی گفت: ما در امارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نداریم اما برای دانش‌آموزانی که در مدارس بین‌المللی تحصیل می‌کنند، خدمات کانون را به داخل مدارس برده‌ایم و در مدارس برای‌شان برخی برنامه‌های کانون را اجرایی می‌کنیم.

Page Generated in 0/0055 sec