printlogo


کد خبر: 256176تاریخ: 1401/8/19 00:00
بر مدار کاه

دونالد ترامپ در جمع حامیان حزب جمهوری‌خواه ابراز تردید کرد که آمریکا ۲ سال دیگر هم بتواند تحت ریاست‌جمهوری بایدن دوام بیاورد.
به گزارش خبرگزاری «امریکن تومیتو»، ترامپ ضمن تمجید از خیاط جدید خود که با مِتُد مولر درحال دوختن کت‌و‌شلوارهایش برای کارزارهای انتخابات 2024 است، اذعان کرد: «تمام مشکلات آمریکا در این خلاصه می‌شود که دولت فعلی به روح اعتقاد ندارد. توی این ۲ سالی که من رئیس‌جمهور نبودم، شبی نبوده ‌است که روح رؤیای آمریکایی به خواب من نیاید و گوله‌گوله اشک نریزد. من به شما اطمینان خاطر می‌دهم که با تزریق چند دوز وایتکس به جنازه‌ رؤیای آمریکایی، کاری می‌کنم که برخیزد و همراه با سوت بلبلی قِر هم بدهد برای‌تان. تجربه دارم‌ها. باور ندارین سایت سازمان بهداشت جهانی رو چک کنین.»
وی در ادامه تصریح کرد: «در برهه‌ وخیم کنونی، پی‌در‌پی از سوی جامعه جهانی، دمپایی ابری خیس به‌سمت آمریکا پرتاب می‌شود که اگر یک دانه به آدم بخورد، کاری می‌کند که سیستم‌های سمپاتیک و پاراسمپاتیک آدم فقط مانند غاز صدای «قات قات» دربیاورد. به من که تا حالا نخورده ولی اگه به کسی خورده باشد، سوئیس را با سوئد و «جنگ عراق» را با «جنگ اوکراین» که اشتباه می‌گیرد هیچ، با دیوار هم دست می‌دهد.»
وی در پایان افزود: «حالا که تا این‌جایش را گفتم، بگذارید این را هم بگویم عده‌ای که یک زمانی خطاب به آمریکا می‌گفتند «کاهِتَم سالار!» الان آمریکا را «آمریکاه» صدا می‌زنند.»

Page Generated in 0/0059 sec