printlogo


کد خبر: 256401تاریخ: 1401/8/24 00:00
پایان هفته با انتشار یک مجموعه مستند
رهبر انقلاب در قاب «غیررسمی»

اکران خصوصی مستند «غیررسمی» برای اهالی رسانه در دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار شد. به گزارش «وطن‌امروز»، اکران خصوصی مستند «غیررسمی» برای اهالی رسانه با موضوع دیدار پنجشنبه‌‌ای رهبر انقلاب اسلامی با نمایندگان گروه‌های جهادی، یکشنبه ۲۲ آبان در دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با حضور سیدعلی صدری‌نیا، کارگردان این مستند و ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی و رئیس حوزه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برگزار شد. در قسمت پنجم مستند «غیررسمی»، تصاویری از حضور سرزده رهبر انقلاب پس از حادثه زلزله بم و فعالیت‌های جهادی ایشان از سال‌های پیش از انقلاب اسلامی تا دوره‌های مسؤولیت ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده است. علی صدری‌نیا، کارگردان «غیررسمی» نیز در این جلسه ضمن اشاره به جزئیات قسمت پنجم «غیررسمی» گفت: قسمت پنجم «غیررسمی» شهریورماه امسال آماده و رونمایی آن نیز در جمع فعالان جهادی شهر فردوس انجام شد. در ماه‌های اخیر اکران‌های میدانی و استانی آن انجام شد و قرار است این هفته به پخش تلویزیونی برسد. ما یک مسیری را برای غیررسمی‌ها طی کردیم که شاید گفتن آن خالی از لطف نباشد؛ ما می‌توانستیم برای روایت این جلسات صرفا به روایات درون جلسات اکتفا کنیم و فقط جلسات پنجشنبه‌ای را روایت کنیم. وی ادامه داد: در «غیررسمی 5» سراغ وجه تازه‌ای رفتیم. می‌توانستیم به روایت جلسه‌ای که افراد علاقه‌مند به خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند، بپردازیم ولی به ذهن‌مان رسید که آن حرفی که باید زد، روحیه جهادی رهبر انقلاب است و روحیه‌ای که ایشان پیش از انقلاب داشتند، دارند و در حوادث مختلف در سال‌های بعد از رهبری نیز دنبال کرده‌اند. 
صدری‌نیا همچنین اضافه کرد: تلاش مجموعه «غیررسمی» روایتی از وجوه شخصیتی رهبر انقلاب در دیدارهای خصوصی پنجشنبه‌ای ایشان بود که از ابتدا به بهانه این دیدارها سراغ روایتگری آنها رفتیم و حتی تصمیمی برای انتشار آن گرفته نشده بود. در برخی از تصاویر منتشر شده این دیدارها، از نبودن میکروفن در برخی جلسات و نوع فیلمبرداری این نکته مشهود است. کم‌کم افراد حاضر در جلسه این استقبال و علاقه‌مندی را برای پخش این جلسات نشان دادند و برخی روایت‌هایی از این دیدارها را منتشر می‌کردند. 
این اشتیاق در نهایت باعث شد تا موسسه حفظ و نشر رهبر انقلاب به سمت انتشار این جلسات برود. بر اساس اعلام کارگردان مستند «غیررسمی»، این مجموعه جمعه ۲۷ آبان‌ماه ساعت ۱۵ از شبکه 3 سیما، جمعه 27 آبان‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما، شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ از شبکه افق سیما و یکشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

Page Generated in 0/0065 sec