printlogo


کد خبر: 256404تاریخ: 1401/8/24 00:00
توافق سینما و تلویزیون بر سر تبلیغ تلویزیونی 5 فیلم
تبلیغ سینما دوباره در تلویزیون

در حالی ‌که فعالان عرصه سینما در شرایط نه‌چندان مساعد فعلی این صنعت، توقع یاری از سوی صداوسیما دارند، از توافقی بین سازمان سینمایی و صداوسیما برای تبلیغ گسترده فیلم‌های در حال اکران خبر می‌رسد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در حاشیه جلسه شورای عالی سینما در نهاد ریاست‌جمهوری با توافق محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، مقرر شد در گام اول تیزر ۵ فیلم سینمایی در حال اکران از طریق شبکه‌های تلویزیون پخش شود. با پخش گسترده و رایگان تیزر فیلم‌های در حال اکران در سینماها از تلویزیون، فصل تازه‌ای از همکاری‌های دوجانبه سازمان سینمایی و صداوسیما آغاز خواهد شد. 
در این جلسه محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به رویکرد همکاری‌های جمعی ۲ سازمان، فعالیت کارگروه مشترک و تاکید بر گسترش و تعمیق هر چه بیشتر روابط و همکاری‌های دوجانبه، گفت: تعامل سازمان سینمایی و صداوسیما، به منظور ارتقا و گسترش فرهنگ فیلم دیدن و رونق بیشتر سالن‌های سینمایی صورت گرفته است. 
وی افزود: در مرحله نخست این طرح، قرار است تیزر فیلم‌های سینمایی «بخارست»، «بامبالا»، «لوپتو»، «بیرو» و «طبقه یک‌و‌نیم» از شبکه‌های مختلف تلویزیون به آنتن پخش سپرده شوند. 
خزاعی ضمن تاکید بر نزدیکی و تعامل هر چه بیشتر بین سینما و تلویزیون و به موجب آن، ترسیم چشم‌انداز روشنی پیش روی دست‌اندرکاران سینما، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینما در ادوار مختلف، نحوه پخش تیزرهای فیلم‌های در حال اکران از تلویزیون بوده است که به نظر می‌رسد با این اقدام، در دوره جدید گام‌های عملی و جدی در جهت رفع موانع برداشته شود. 

Page Generated in 0/0057 sec