printlogo


کد خبر: 256442تاریخ: 1401/8/25 00:00
افتتاحیه کم‌رمق فیلمی که قرار است ناجی گیشه باشد
نیم‌روز 27 میلیونی «بخارست»

فیلم «بخارست» اکران خود را تا ساعت ۱۳:۱۵ نخستین روز اکرانش، با فروش ۲۷ میلیون تومانی رقم زد. 
 به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی از روز گذشته ۲۴ آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده و با اینکه انتظار می‌رفت افتتاحیه خوبی را در روز نیم‌بهای سینماها داشته باشد ولی بر اساس اطلاعات سایت سمفا سازمان سینمایی تا ساعت 13:15 این روز، نتوانسته است انتظارها را برآورده کند. 
سینمای کشورمان که در شرایط فعلی از برخی نابسامانی‌ها متضرر شده و شاهد عدم تمایل صاحبان آثار به اکران است، در این روزها چشم‌امید به این فیلم کمدی بسته است. این سومین اثری است که در یک سال اخیر از مسعود اطیابی روی پرده می‌رود و با توجه به فروش خوبی که ۲ فیلم قبلی او یعنی «دینامیت» و «انفرادی» تجربه کرده‌اند، انتظار می‌رود این فیلم هم شرایط مشابهی داشته باشد. رسیدن «بخارست» به پرده نقره‌ای هم البته با کش و قوس‌هایی همراه بود و در ابتدا پس از اعلام رسمی تاریخ آغاز اکران، صاحبان اثر اعلام کردند تمایلی به اکران در حال حاضر ندارند، در ادامه اما توافقاتی بین گروه سازنده و شورای صنفی نمایش انجام و منجر به قطعی شدن نمایش این فیلم شد. 
بر اساس اطلاعات و آمار رسمی، این فیلم از ابتدای روز گذشته در ۷۹ سالن و ۲۰۵ سانس روی پرده رفته که حاصل آن تا ساعت 13:15 فروش ۲۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی بوده است. این رقم به ازای فروش ۱۲۸۵ بلیت به دست آمده است البته با توجه به ساعات اولیه اکران و فروش بلیت‌ها حتما به مرور رقم فروش این فیلم بالاتر خواهد رفت. 

Page Generated in 0/0057 sec