printlogo


کد خبر: 256445تاریخ: 1401/8/25 00:00
تدارک 7 هزار دقیقه برنامه زنده و ارتقای کیفیت پخش مسابقات
جام‌جهانی در سیمای 4k

در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات جام‌جهانی، معاون سیما درباره برنامه‌های تدارک دیده شده برای این رویداد توضیحاتی ارائه کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، محسن برمهانی معاون سیما به همراه علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی سیما از شبکه فراتر 4k بازدید کردند. ابوالفضل صالحی، مدیر شبکه فراتر در جریان این بازدید گزارشی از جدول پخش برنامه‌ها و آمادگی این شبکه برای پوشش رویداد بزرگ پیش رو ارائه کرد. 
محسن برمهانی، معاون سیما در جریان این بازدید گفت: به مدد و تلاش بی‌وقفه، شبانه‌روزی و مجاهدانه همکاران معاونت توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، شبکه 4k در این معاونت راه‌اندازی و برای مدتی راهبری شد و به تازگی در معاونت سیما از این ظرفیت و فناوری بهره می‌بریم. امسال توفیق این را داریم که برای نخستین بار برای حدود نیمی از مخاطبان سیما، مسابقات جام‌جهانی فوتبال را با کیفیت 4k پخش کنیم و مردم عزیز و ورزش‌دوستان کشورمان می‌توانند مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با این کیفیت بالا ببینند و لذت ببرند. 
محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم هم درباره پخش برنامه‌ها از شبکه «فراتر» گفت: با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و پخش آن از شبکه «فراتر»، مخاطبان منتظر برنامه‌های مفرح و بانشاط و سرگرم‌کننده با بالاترین کیفیت صوت و تصویر باشند و این نوید خوبی برای مخاطبان و بینندگان همیشگی تلویزیون است. 
خوشرو ادامه داد: به جهت کارکردی که برای شبکه «فراتر» دیده شده است و ماموریتی که در حوزه سرگرمی و نشاط دارد، برنامه‌های مفرح را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد و به همین علت به عنوان یکی از کانال‌‎های شبکه نسیم این ماموریت را یافته است. 
ابوالفضل صالحی، مدیر شبکه «فراتر» نیز گفت: شبکه «فراتر» بنا دارد رویداد جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۶۴ مسابقه فوتبال را به صورت زنده تقدیم نگاه مخاطبان خود کند. در ایام جام‌جهانی قطر، حدود 7 هزار و 400 دقیقه پخش زنده خواهیم داشت و حدود ۲ هزار دقیقه هم خلاصه و گزیده بازی‌ها به صورت بازپخش تقدیم مخاطبان خواهد شد. 
شبکه فراتر هم‌اینک به عنوان یکی از کانال‌های شبکه نسیم در حال پخش است و به جز مراکز استان‌ها، در شهرهای سقز، بانه، مهاباد، آبادان و جزیره کیش هم قابل دریافت است.

Page Generated in 0/0053 sec