printlogo


کد خبر: 256535تاریخ: 1401/8/28 00:00
اخبار

در جریان سفر به خوزستان مطرح شد
تأکید مخبر بر شناسایی و مجازات عاملان حادثه تروریستی «ایذه»
معاون اول رئیس‌جمهور در جریان سفر به خوزستان بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل حادثه تلخ تروریستی ایذه تاکید کرد. 
محمد مخبر ضمن قدردانی از بصیرت مردم خوزستان در جریانات اخیر، تصریح کرد: خوزستان یکی از استان‌هایی است که در حوادث اخیر بهترین امتحان را داده است. مردم خوزستان در دوران دفاع‌مقدس زندگی و فرزندان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز از پایبندی و حمایت از نظام دست نخواهند کشید و به همین دلیل دشمن در این استان ناموفق بوده است. معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه خوزستان مشکلاتی دارد که هنوز مرتفع نشده‌اند، گفت: دولت مصمم است این مشکلات را حل کند و رئیس‌جمهور و دولت نگاه ویژه‌ای نسبت به این استان دارند. حجت‌الاسلام رئیسی تاکنون 5 بار به این استان سفر کرده‌اند که در سفر آخر نیز تأکیدات ویژه‌ای داشتند که با جدیت به مشکلات رسیدگی کنیم. مخبر ادامه داد: استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است و بیشتر مسؤولان کشور بخشی از مقطع طلایی زندگی خود را در دوران دفاع‌مقدس، در این استان بوده‌اند و علاقه خاصی به این سرزمین متبرک دارند. وی بیان کرد: دولت مصمم است مشکلات استان خوزستان را مرتفع کند و در جلسه‌ای که با مسؤولان استان داشتم، تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات خوزستان اتخاذ شد که به اطلاع مردم خواهد رسید. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
اتاق‌های فکر دشمن فرماندهی جنگ‌شناختی را بر عهده گرفته‌اند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز اتاق‌های فکر جنگ ‌شناختی دشمن که با پشتیبانی عربستان سعودی و کشورهای دیگر در قالب رسانه‌های دیداری و شنیداری راه‌اندازی شده‌اند، فرماندهی جنگ‌ شناختی را بر عهده گرفته‌اند. 
امیرکیومرث حیدری در نخستین همایش ملی شناسایی و آینده‌پژوهی تهدیدات نوین نظامی که در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، با تشریح چرایی اعلام هشدار رهبر انقلاب نسبت به جنگ‌ شناختی دشمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چنین روزی که جنگ ‌شناختی رخ بدهد را پیش‌بینی می‌کردند. جنگ‌ شناختی در تعریف ساده یعنی دشمن ذهن انسان‌ها را یک میدان مانور تقریبا قابل تصرف تعریف کرده است. وی ادامه داد: جنگ‌ شناختی به باورها و اعتقادات جامعه هدف معطوف است یعنی می‌خواهد آنچه ما تا امروز نسبت به آن شناخت پیدا کرده‌ایم را هدف قرار دهد. امیر حیدری با بیان اینکه دشمن از ایجاد جنگ‌ شناختی ۲ هدف را دنبال می‌کند، تأکید کرد: نخست؛ ما را در محاسبات خود دچار اشتباه کند و احساس کنیم مسیر و محاسبات ما اشتباه بوده است، دوم؛ اعتقادزدایی و باورزدایی از جامعه ما. وی با بیان اینکه دشمن درصدد است باورهای مردم ما را هدف قرار دهد، خاطرنشان کرد: ابزار دشمن شبکه‌های اجتماعی است و این ابزار را در خدمت اهداف خود در اختیار گرفته است، چرا که دشمن معتقد است می‌توان برای رسیدن به هدف از هر وسیله‌ای استفاده کرد؛ امروز جنگ‌ شناختی که روی ذهن افراد برای باورزدایی و اعتقادزدایی آنها برنامه‌ریزی شده در جامعه ما عمل می‌شود. 
 
خطیب موقت جمعه تهران:
نهادینه شدن فساد در نظام اسلامی دروغ و تهمت است
خطیب نماز جمعه دیروز تهران با بیان اینکه تضعیف نظام جمهوری اسلامی خلاف شرع و حرام است، گفت: اینکه کسی بگوید فساد در نظام اسلامی نهادینه شده، دروغ و تهمت است و تهمت به نظام اسلامی نمی‌چسبد. 
آیت‌الله سیداحمد خاتمی با تجلیل و تکریم از تمام شهدا بویژه شهدای حوادث تروریستی اخیر، گفت: به خانواده شهدای اخیر می‌گویم با افتخار بگویید شهیدمان برای حفظ نظام اسلامی به دیدار خدا رفت و به جنایتکارانی که دست به این جنایت زدند، می‌گویم گورتان را گم کنید و این عملیات اخیر کمک خواهد کرد که کلک شما زودتر کنده شود. وی افزود: ما اعتراض را فریاد می‌زنیم و مجاز است، اما اغتشاش برای یک لحظه مجاز نیست، نه‌تنها در مکتب ما، بلکه در تمام دنیا اینچنین است. 
خطیب موقت جمعه تهران تصریح کرد: اغتشاش یعنی بسیجی‌کشی، قرآن‌سوزی، اهانت به امامی که نماد دفاع از دین است، اغتشاش یعنی غارت اموال مردم و آمبولانس‌ها را آتش زدن، یعنی بسیجی را شکنجه دادن. آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: شما که آمریکا و غرب کعبه آمال‌تان است، آیا معترضان آنها چنین کاری می‌کنند؟ هیچ کجا اغتشاش پذیرفته نیست، اینکه کسانی اصرار دارند نام اغتشاش را اعتراض بگذارند، مغلطه سیاسی است، شما اغتشاشگران زمینه ترورهای اخیر را فراهم کردید. 
 
انتشار شماره ۳۶۷ خط حزب‌الله
شماره سیصدوشصت‌وهفتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «ایران قوی؛ فراتر از آنچه دشمن می‌شنود!» منتشر شد. خط حزب‌الله در گزارش هفته شماره جدید خود، ابعاد پیشرفت حیرت‌انگیز ایران اسلامی را در ساخت موشک جدید فراصوت (هایپرسونیک) بررسی کرده است. یادداشت هفته حزب‌الله به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان قم و انتشار بیانات رهبر حکیم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران این کنگره، نگاهی به اهمیت و راهکارهای ترویج ارزش‌های دفاع‌مقدس بر اساس بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای داشته است. شماره‌ این هفته خط حزب‌الله، به روح مطهر شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم تقدیم شده است. 

Page Generated in 0/0138 sec