printlogo


کد خبر: 256646تاریخ: 1401/8/30 00:00
بازگشت به ژاپن پس از «دلال»
هیروکازو کورئیدا با «هیولا» بازمی‌گردد

کارگردان نامدار ژاپنی بار دیگر در ژاپن فیلم ‌ساخت. به گزارش «وطن‌امروز»، هیروکازو کورئیدا، کارگردان مؤلف ژاپنی پس از دریافت نخل طلای جشنواره کن در سال ۲۰۱۸ برای «دله‌دزدها»، یک فیلم دیگر در ژاپن ‌ساخت.
«گاگا» توزیع‌کننده این فیلم روز گذشته با اعلام این خبر اعلام کرد فیلمبرداری این فیلم با عنوان «هیولا» به پایان رسیده و فیلم هم‌اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد. 
این دومین فیلم کورئیدا است که بر مبنای فیلمنامه نویسنده دیگری ساخته شده و ساکاموتو یوجی، نویسنده فیلمنامه این فیلم، خالق فیلمنامه فیلم‌هایی چون درام رمانتیک پرفروش ۲۰۲۱ یعنی «مثل یک دسته گل عاشق شدم» است. 
نخستین فیلم کورئیدا «مابوروسی» بود که بر مبنای فیلمنامه فرد دیگری غیر از خودش ‌در سال ۱۹۹۵ساخته شد؛ اوگیتا یوشیهیسا آن را بر مبنای رمانی از میاموتو ترو نوشته بود. 
کاوامورا گنکی یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم است که فیلم‌های مهمی را تولید کرده و به تازگی با کورئیدا در ساخت سریال اورجینال «ماکانای: آشپزی برای خانه مایکو» برای نتفلیکس همکاری کرده بود. این سریال قرار است از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآید.
هنوز اسامی بازیگران فیلم جدید کورئیدا اعلام نشده اما فیلم قرار است ۲ ژوئن ۲۰۲۳ اکران شود و تنها یک عکس از آن انتشار یافته است. از زمان اکران «دله‌دزدها» یا «دزدان فروشگاه»،  کورئیدا ۲ فیلم دیگر ساخته که یکی فیلم فرانسوی «حقیقت» در سال ۲۰۱۹ با بازی کاترین دنوو و ژولیت بینوش بود و پس از آن هم فیلم کره‌ای «دلال» را 
ساخت.
 

Page Generated in 0/0064 sec