printlogo


کد خبر: 256713تاریخ: 1401/9/1 00:00
اخبار

بازگشت مدافع تاجیک به تمرین پرسپولیس و تقابل دوستانه با مس کرمان
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مدافع تاجیکستانی برگزار شد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۲ به مدت یک ساعت در زمین تهرانسر انجام دادند. گرم کردن، پاسکاری‌های کوتاه و تحت فشار، اجرای پرس و فوتبال درون‌تیمی از بخش‌های مختلف تمرین بود. محمد محمدی، معاون باشگاه هم در زمین تهرانسر حضور پیدا کرد و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو داشت. وحدت هنانوف هم که تیم ملی تاجیکستان را در تمرینات و اردو همراهی می‌کرد و در بازی دوستانه با تیم ملی روسیه که با تساوی خاتمه یافت، عملکرد خوبی داشت، به تمرینات اضافه شد. طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، میلاد سرلک هم برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کرد. یحیی گل‌محمدی در ادامه بازی‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی تیم، امروز شاگردان خود را در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال مس کرمان خواهد فرستاد. ۲ تیم برای برگزاری این مسابقه پشت درهای بسته با یکدیگر توافق کردند.
 
***
پرونده تیم ملی تکواندو در قهرمانی جهان  بسته شد
 با شکست ۲ نماینده ایران در روز پایانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با ۳ مدال برنز بسته شد. بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از ۱۲۰ کشور جهان دوشنبه ۲۳ آبان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده بود، با مبارزه ۲ ملی‌پوش کشورمان به روز پایانی رسید. در روز پایانی این مسابقات تیم کشورمان ۲ نماینده داشت، مهلا مومن‌زاده در وزن ۴۶- کیلوگرم دور نخست در پیکار با «سان هوانگ» از چین تایپه در حالی که راند نخست را ۶ بر یک پیروز شده بود، در ۲ راند بعدی با نتایج ۵ بر ۴ و ۵ بر یک بازنده شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان بود که کار خود را با برتری ۲ بر صفر و با نتایج ۹ بر یک و ۱۲ بر صفر برابر «دیوید فونتس» از گواتمالا آغاز کرد و سپس در یک مبارزه برتر «آدریان ویسنته» قهرمان عنوان‌دار اسپانیایی را ۲ بر یک شکست داد. وی راند اول را ۳ بر یک به حریف واگذار کرد اما موفق شد در ۲ راند متوالی ۲۰ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۸ پیروز شود و در ادامه مقابل «عمر لاکال» از مراکش با نتایج ۱۰ بر ۱۰ و ۹ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. لطفی در این مرحله و در یک قدمی کسب مدال نتیجه را ۲ بر صفر (۳ بر یک و ۸ بر ۶) به «محمد خلیل جندابی» دارنده مدال نقره المپیک و رنکینگ ۳ دنیا از تونس واگذار کرد و از دستیابی به مدال بازماند. بنابراین تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات با ۳ مدال برنز رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم به کار خود پایان داد. مهدی حاجی‌موسایی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنواللهی، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده هم، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان بر عهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی‌زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی هستند.
 
***
۲ بوکسور ایرانی همراه تیم بازنگشتند
تیم ملی جوانان بوکس ایران به کشور بازگشت اما ۲ بوکسور، بدون اطلاع قبلی تیم را ترک کردند و در اسپانیا ناپدید شده‌اند.
پس از آنکه روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ایران از عدم بازگشتش به ایران و اعلام پناهندگی خبر داد، اکنون ۲ بوکسور تیم جوانان ایران نیز در اسپانیا ناپدید شده‌اند. آرین ساعدپناه و مرتضی ریگی ۲ ملی‌پوش تیم جوانان ایران هستند که در روزهای گذشته اردوی تیم در اسپانیا را بدون اطلاع قبلی ترک کرده و در شهر آلیکانته ناپدید شده‌اند. ساعدپناه در دور نخست به پیروزی رسیده و راهی مرحله دوم مسابقات شده بود اما ریگی با قبول شکست مقابل حریف خود در جدول مسابقات حضور نداشت. پس از این اتفاق مسؤولان تیم ملی ایران به همراه ۳ بوکسور باقی‌مانده اسپانیا را به مقصد ایران ترک کردند. یکی از مسؤولان فدراسیون بوکس در گفت‌وگویی  این خبر را تایید کرد.

Page Generated in 0/0064 sec