printlogo


کد خبر: 256751تاریخ: 1401/9/2 00:00
اخبار

نقش یوزها بر میدان ولیعصر
جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر پایتخت با تصویری از حضور تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در کنار پهلوانان ایران‌زمین رونمایی شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر تهران در قالب طرح «تا پای جان برای ایران» به مناسبت آغاز مسابقات جام‌جهانی فوتبال با تصویری از حضور تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در این جام در کنار پهلوانان ایران‌زمین رونمایی شد. در این دیوارنگاره نقوشی از مهدی طارمی، ملی‌پوش کشورمان که توانست در برابر تیم ملی انگلیس با به ثمر رساندن ۲ گل بدرخشد، دیده می‌شود. 
در توضیح این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی شده، آمده است: «پهلوانان ایران‌زمین که در عرصه‌های نبرد خوش درخشیدند، حالا راهنما و پشتیبان دلاورمردان فوتبالی ایران هستند و مثل مردم عزیز ایران چشم امیدشان به این فوتبالیست‌های غیور ایرانی است که تا پای جان برای ایران بجنگند».
پیش از این نیز همزمان با فرا رسیدن موعد بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیوارنگاره میدان ولیعصر تهران با تصویری از بدرقه‌ تیم ‌ملی فوتبال توسط نامداران و اسطوره‌های ایران‌زمین با اثری از خانه طراحان انقلاب اسلامی مدتی بر دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته بود. 
 
***
فاز اول «طناز» روی میز تدوین
گروه سازنده تاک‌شوی «طناز» از تصمیم خود برای پایان‌ دادن به فاز اول تصویربرداری این پروژه خبر داد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، تصویربرداری تاک‌شوی «طناز» بعد از گذشت بیش از ۲ ماه از زمان آغاز پروژه فاز اول آن به دلیل شرایط اجتماعی پایان یافت. 
«طناز» عنوان رئالیتی تاک‌شوی جدیدی است که به میزبانی کمال تبریزی نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون و در نخستین تجربه او در کسوت مجری، گفت‌وگوهایی متفاوت و عمیق را با جمعی از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون رقم می‌زند. 
رئالیتی تاک‌شوی «طناز» در حال حاضر بعد از پایان فاز اول، در مرحله پس‌تولید قرار دارد و با هدف پخش از یکی از پلتفرم‌های موجود تولید می‌شود. گروه سازنده ابراز امیدواری کرد ادامه روند تولید پروژه را همزمان با بهبود اوضاع اجتماعی مجددا از سر بگیرد. 
 
***
«دروغ‌های زیبا» جلوی دوربین می‌رود
مرتضی آتش‌زمزم در جدیدترین فعالیت سینمایی خود، فیلم «دروغ‌های زیبا» را جلوی دوربین می‌برد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، مرتضی آتش‌زمزم که در این سال‌ها یکی از فعالان سینمای کودک و نوجوان بوده است، در جدیدترین تلاش سینمایی خود، موفق به دریافت پروانه ساخت برای فیلم جدیدش، «دروغ‌های زیبا» شد. 
آتش‌زمزم همچنین فیلم «سیمین» را که سال ۹۷ ساخته بود و در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفته، آماده نمایش دارد. 
 
***
«بی‌آبان» روی پرده هنر و تجربه
فیلم سینمایی «بی‌‌آبان» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم سینمایی «بی‌آبان» به عنوان نخستین تجربه کارگردانی مهرداد کورش‌نیا از ابتدای آذرماه اکران خود را در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز کرده است. 
«بی‌آبان» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا و تهیه‌کنندگی علی‌محمد قاسمی با هنرمندی بازیگرانی همچون رضا اخلاقی‌راد، علیرضا استادی، نسیم ادبی و صحرا اسدالهی، داستان جنگلبانی به نام آبان است که در ماه ازدواج خود متهم به کشتن غیر عمد دختر بچه‌ای می‌شود و پس از این اتفاق دچار مشکلات متعددی می‌شود که برای او قابل پیش‌بینی نیست. 
مهرداد کورش‌نیا، نویسندگی فیلمنامه‌های سریال‌های همچون «کرگدن‌»، «ممنوعه» و نمایشنامه‌هایی همچون «کابوس یک رویا» و «عزازیل» را بر عهده داشته است. 
پخش بین‌المللی این فیلم را کمپانی «فرست اسکرین» به مدیریت سولماز اعتماد بر عهده دارد.
 
***
اکران رایگان مستند فوتبالی «چیه این فوتبال؟!»
به مناسبت برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال، 5 مستند فوتبالی به‌صورت رایگان اکران آنلاین خواهد شد. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، به مناسبت برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال، پنج مستند فوتبالی توسط خانه مستند به صورت رایگان اکران آنلاین خواهد شد. 
«بازگشت‌های بزرگ»، «رویای مسی» و مجموعه‌مستندهای «دریبل»، «آن ده ثانیه» و «چیه این فوتبال؟» از چهارشنبه دوم آذرماه قابل دسترسی خواهد بود. 
مستندهای «بازگشت‌های بزرگ» به کارگردانی مهدی صادقی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، «رؤیای مسی» به کارگردانی امید توتونچی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی و مجموعه مستندهای «آن ده ثانیه» به کارگردانی عادل انیسی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر، «دریبل» به کارگردانی پدرام بهرامی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی و «چیه این فوتبال؟» به کارگردانی عادل انیسی و تهیه‌کنندگی مهدی مجد از تولیدات خانه مستند هستند که به صورت رایگان اکران خواهند شد.

Page Generated in 0/0059 sec