printlogo


کد خبر: 256788تاریخ: 1401/9/2 00:00
جریان آشوب با ابراز خوشحالی‌ از باخت تیم ‌ملی ایران مقابل انگلیس، بی‌وطنی خود را فریاد زد
دم‌تکان نده!
از رقص و پایکوبی در خیابان تا بالا بردن پرچم انگلستان

گروه سیاسی: «تن‌فروش خودش به جهنم می‌رود، وطن‌فروش یک ملت را به جهنم می‌برد». این دیالوگ تاریخی از فیلم تاریخی و عبرت‌آموز «یتیم‌خانه ایران» است؛ فیلمی که گوشه‌ای از استعمار انگلیس و جنایت‌هایی که انگلیسی‌ها علیه مردم ایران انجام داده‌اند را به تصویر می‌کشد. قحطی بزرگ ایران در خلال جنگ اول جهانی که ساخته و پرداخته انگلیسی‌ها بود و جان 40 درصد مردم ایران را گرفت، موضوع اصلی فیلم بود. از فیلم و داستانش که بگذریم، دیالوگی که در ابتدای متن آمد، قابل تعمیم به فضای این روزهای کشورمان ایران است. اگرچه در طول 2 ماه گذشته بارها و بارها جریان آشوب، با ترورهای کور مردم و ایجاد اغتشاش و ناامنی نشان داد مساله نه جمهوری اسلامی، بلکه کلیت واحدی به نام ایران است اما اتفاقاتی که در جریان مسابقه فوتبال بین تیم ‌ملی فوتبال کشورمان و انگلیس شاهدش بودیم، ضدیت این اوباش بی‌وطن با ایران و البته وطن‌فروشی‌شان را شفاف و با صراحت هرچه تمام‌تر به نمایش گذاشت؛ اتفاقاتی که نشان داد شعار «زن، زندگی، آزادی» سرابی بیش نیست و اگر مردم ایران بخواهند سرنوشت خود را به چنین اوباشی بسپارند، بی‌شک نابودی و از بین رفتن ایران در انتظارشان است. روز دوشنبه تعدادی از اوباش وطن‌فروش خارج‌نشین خود را به استادیوم بازی ایران - انگلیس رسانده بودند و پس از هر گلی که انگلیس به ثمر می‌رساند، ابراز خوشحالی می‌کردند؛ اگر چه این اقدام خائنانه از سوی تماشاگران وطن‌پرست ایرانی که اکثریت غالب ایرانیان حاضر در ورزشگاه را تشکیل داده بودند، بی‌پاسخ نماند و ایرانی‌های حاضر در استادیوم با شعار «بی‌شرف» خطاب به وطن‌فروشان، آنها را خفه کردند. وطن‌فروشی اوباشی که از ایرانی بودن فقط تکلم به زبان فارسی را دارا هستند، به اینجا ختم نشد و پس از پایان بازی و خروج از استادیوم، از برد انگلیس ابراز شادمانی کردند. همزمان با وطن‌فروشی اوباش در قطر، تعدادی از آشوبگران داخلی نیز که بارها از سوی مردم ایران طرد شده و در اقلیت محض هستند، با ضبط و انتشار تصاویری از خوشحالی‌شان بابت برد انگلیس و باخت تیم ‌ملی فوتبال ایران، بی‌وطنی خود را به نمایش گذاشتند. اما فضای مجازی برای نمایش بی‌وطنی این جماعت کافی نبود. شامگاه دوشنبه پس از باخت تلخ تیم ‌ملی فوتبال کشورمان به انگلیس، برخی مناطق تهران از جمله پیروزی و چیتگر، شاهد وطن‌فروشی عده قلیلی از اوباش آشوب‌طلب بود. 
این اوباش به‌رغم تلاش 2 ماهه‌شان برای گرفتن ژست ایران‌دوستی و وطن‌پرستی، نتوانستند شادمانی‌شان از باخت تیم ‌ملی فوتبال ایران را پنهان کنند و با حضور در خیابان‌ها و رقص و شادی، وطن خود را به اجنبی‌هایی که بدترین جنایت‌ها را علیه مردم ایران انجام داده‌اند، فروختند. در چند کافه در تهران نیز گزارش شد وطن‌فروشان مستقر در کافه، از گلزنی انگلیس به ایران ابراز خوشحالی و شادمانی کردند. وطن‌فروشانی هم که نه فرصت حضور در کافه‌ها را داشتند و نه به مجمع وطن‌فروشان چیتگر رسیدند، در برخی خیابان‌های تهران با ماشین بیرون آمده و با بوق‌های ممتد خود شادمانی‌شان از برد انگلیس و البته بی‌وطنی خود را فریاد زدند. حتی در یکی از فیلم‌هایی که از خوشحالی وطن‌فروشان منتشر شد، آنها پرچم انگلیس را روی دوش گرفته و بابت باخت تیم ‌ملی فوتبال ایران کارناوال شادی به راه انداخته بودند. آن هم زمانی که مردم ایران در غم باخت تلخ تیم فوتبال کشورشان به سر می‌بردند. در فیلم دیگری نیز که از زنجان منتشر شد، گروهی بی‌وطن با حضور در خیابان‌ها به میمنت باخت تیم ‌ملی فوتبال ایران و برد انگلیس، رقصیدند و هلهله کردند. اما اینها صحنه‌هایی بود که در برخی کافه‌ها و خیابان‌ها رقم خورد. در دانشگاه شریف که مدتی می‌شود شرافت و محیط علمی‌اش از سوی اوباش اغتشاشگری که لباس دانشجو به تن کرده‌اند له شده است، تعدادی از اوباش بی‌وطن، وطن‌فروشی‌شان را با صدای بلند فریاد زدند. اوباش خودنخبه‌پنداری که پس از هر گل انگلیس به تیم ‌ملی فوتبال ایران، با فریاد «بزن یکی دیگه» ضمن وطن‌فروشی، به صراحت اعلام می‌کردند که با جان و دل حاضرند بردگی انگلیس را بپذیرند. فوتبال بازی برد و باخت است و باخت ایران برابر انگلیس نیز فراموش خواهد شد اما چیزی که روز دوشنبه در تاریخ ایران ثبت شد و سال‌ها از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد، بی‌وطنی جماعت آشوب بود. رفتار این اوباش بی‌وطن، هر چند در اقلیت محض هستند، پس از باخت سنگین تیم ملی فوتبال کشورمان و در حالی که مردم میهن‌دوست ایران شب غم‌بار و تلخی را سر کردند، ماهیت واقعی آنها را نشان داد. نشان داد برخلاف ادعاهای مطرح شده از سوی این اوباش درباره وطن‌پرستی، مردم ایران با بی‌وطنانی طرف هستند که مفهوم وطن و عرق ملی و البته غیرت و شرافت، ذره‌ای برای‌شان اهمیت ندارد و چه بسا برای‌شان مفاهیمی بیگانه است. وطن‌فروشی این اقلیت و خوشحالی آنها بابت پیروزی انگلیس در برابر ایران بخوبی تقابل‌ آشکارشان با اکثریت جامعه ایرانی را که به وطن‌دوستی و غیرتمندی شهره‌اند نشان داد. 
 
***
مسیح علی‌نژاد: غرب به ایران حمله نظامی کند
در تصاویر جدیدی که از مسیح علی‌نژاد از رهبران جریان ضدایرانی منتشر شده، وی از مقامات غربی می‌خواهد که گزینه حمله نظامی به ایران را اجرایی کنند. وی در اظهاراتی ضد ایرانی می‌گوید: به رهبران غربی می‌گویند به ایران حمله نظامی نکنید اما من می‌گویم نباید غربی‌ها به این حرف‌ها گوش‌ دهند.  در جریان اغتشاشات اخیر و البته در ماجراهای متعدد دیگری، جریان ضدایرانی بارها نشان داده که بر خلاف ادعاهای‌شان هدف اصلی آنها نه براندازی جمهوری اسلامی، که نابودی کشوری به نام ایران است. چنانکه اپوزیسیون خارج‌نشین نیز در تجمعاتی که به بهانه اتفاقات اخیر برگزار کرده، با اهتزاز پرچم و نمادهای گروهک‌های تجزیه‌طلب نشان داده است که ایران را تکه‌‌تکه و تجزیه شده می‌خواهد.

Page Generated in 0/0059 sec