printlogo


کد خبر: 256800تاریخ: 1401/9/3 00:00
مسؤول تشکل مردمی دختران انقلاب در یک نشست خبری:
کم‌حجاب‌ها محتاج تلنگرند!

مسؤول تشکل مردمی دختران انقلاب ضمن اشاره به جنگ هیبریدی و همه‌جانبه‌ای که دشمن علیه حجاب به راه انداخته، اجتماع بزرگ دختران انقلاب را که دهم آذرماه برگزار خواهد شد، تبیین کرد. به گزارش  «وطن‌امروز»، نشست خبری تشکل مردمی دختران انقلاب، سه‌شنبه اول آذر با حضور اصحاب رسانه و همچنین خانواده‌های معظم شهدا در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر واقع در خیابان سرچشمه تهران برگزار شد. در این گردهمایی که با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد، بهاره جنگروی مسؤول تشکل مردمی دختران انقلاب با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر به بانوان محجبه و دلایل این بی‌حرمتی‌ها، به تبیین جشن بزرگ دختران انقلاب پرداخت.
جنگروی مقدمه فتنه‌های اخیر کشور را شیب رو به پیشرفت دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی با برنامه بزرگ اصلاحاتی در این زمینه، موج رو آوردن مردم به اسلام و انقلاب با هر گرایش سیاسی و اقتصادی با سرود «سلام فرمانده» و سیل عظیم زائران راهپیمایی اربعین دانست و گفت: «دشمن و نفراتی که داخل کشور برای آنها سوت و کف می‌زنند از حرکت‌های عظیم انقلابی بغض‌شان گرفته است».
مسؤول تشکل مردمی دختران انقلاب با تاکید بر شکل‌گیری یک جنگ هیبریدی متشکل از حوزه‌های نظامی، اقتصادی و‌ شناختی گفت: «متاسفانه در حوزه ادراکی و‌ شناختی عده‌ای مرعوب و مغلوب دشمن شدند، مثل آقای جلایی‌پور، از سرشاخه‌های اصلاحات که با راه انداختن کمپینی با عنوان «من محجبه‌ام ولی مخالف گشت ارشاد!» سعی کرد مردم، متدینان و ارزشی‌ها را مخالف جریان حجاب قرار دهد». جنگروی با اشاره به ماجرای کشف حجاب توسط رضاشاه و تکرار این اشتباه در این روزها آن را حماقت دشمن و کاتالیزوری برای مخالفت مردم علیه این جریان ضدارزشی دانست.
وی با تاکید بر اینکه حجاب، جدای از یک ارزش اسلامی، هویت ملی ماست و زنان ما نمی‌توانند از هویت ملی خود جدا شوند، این تهدیدها را فرصت خواند و گفت: «بانوان ما، چه باحجاب و چه کم‌حجاب، دختران ما هستند و باید با هم ایران‌مان را بسازیم».
جنگروی خون شهیدان مدافع امنیت را مثل خون حاج‌قاسم جوشنده و موثر دانست و با بیان اینکه بر خلاف تصور عده‌ای، کارکردن برای حجاب دوقطبی ایجاد نمی‌کند و این را دختران انقلاب ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: دوقطبی به این معناست که هرکه محجبه است موافق حکومت و هر که بدحجاب است مخالف حکومت است. دختران انقلاب در این سال‌ها با فیلم‌های موکب‌های‌شان و... نشان داده‌اند که خانم‌های کم‌حجاب دل در گرو شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌ها دارند و تنها نیاز به یک تلنگر برای رفع نقص حجاب‌شان وجود دارد.
وی خطاب به خانواده‌های معظم شهیدانی که  در این نشست حضور داشتند، گفت: «اگر چه ما نتوانستیم مثل فرزندان شما مدافع حرم شویم اما پای خون این شهدا ایستاده‌ایم و مدافع حریم حجاب و عفاف زینبی و خون این شهدا هستیم». جنگروی همچنین از رسانه‌ها خواست جوانان و نوجوانان را با شهیدانی که زندگی آنها برای این قشر از جامعه درس‌آموز است، آشنا کنند.
در این مراسم تیزر دعوت مادر شهید آرمان علی‌وردی به این اجتماع بزرگ نیز پخش شد. در یکی از این فیلم‌ها مادر شهید آرمان علی‌وردی گفته است: وقتی آرمان شنید چادر از سر دختران کشیدند و به آنها هتک‌ حرمت شده، یک لحظه آرام و قرار نداشت و می‌گفت باید کاری انجام دهم و یکی از اهداف او دفاع از ناموس بود.

Page Generated in 0/0063 sec