printlogo


کد خبر: 256817تاریخ: 1401/9/3 00:00
فاطمه بحرکاظمی
شهر در دست کمدین‌ها

رئیس یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های انرژی اوکراین از شهروندان این کشور خواست برای کاهش مصرف انرژی، کشور را سه - چهار ماه پیش از آغاز زمستان ترک کنند!
 با توجه به اینکه مردم اوکراین در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2019 با انتخاب ولودیمیر زلنسکی از طریق 70 درصد آرا خود اعلام کردند که «رئیس‌جمهور کوفت باشد اما کمدین باشد!»، به‌نظر می‌رسد سایر مدیران اوکراینی نیز در اتخاذ تصمیم‌های مدیریتی خود به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که بتوانند بعدها از رزومه خود به‌عنوان فیلمنامه کمدی استفاده کنند! بنابراین متناسب با این شیوه مدیریتی، راهکارهای زیر برای برخی مشکلاتی که اوکراین با آنها روبه‌رو است، پیشنهاد می‌شود:
- برق از عالم ارواح: به گفته زلنسکی برق 10 میلیون اوکراینی قطع است. پیشنهاد می‌شود شهروندانِ بدون برق با برگزاری جلسه‌های احضار ارواح، از روح نیکولا تسلا برای طراحی یک سیستم نوین برق‌رسانی خانگی کمک بگیرند. البته حتماً روح ادیسون را هم احضار کنند تا شاید طی گیس‌کِشی ارواح این دو مخترع، این‌بار ادیسون مغلوب شود و شهرتی که باید نصیب تسلا می‌شد، از بینی روح ادیسون شیاد بیرون کشیده شود! 
- اَجی‌مَجی مَسِنجِر: با توجه به اختلال در وضعیت پیام‌رسانی و اینترنت اوکراین، شهروندان می‌‌توانند با مراجعه به جادوگران، روش‌های پیام‌رسانی مستقل از اینترنت را از آنها بیاموزند. جادوگر از کجا بیابند؟! بازیگران فیلم‌های هری ‌پاتر را آن‌‌قدر قلقلک بدهند تا از خنده کبود شوند و مُقر بیایند زیستگاه جادوگران واقعی کجاست!
- بازسازی برق‌آسا: با توجه به تخریب 15 عدد از تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های انرژی اوکراین، پیشنهاد می‌شود بازسازی آنها به «پت و مت» سپرده شود تا این کار در اسرع وقت با شیوه‌های کاملاً خلاقانه صورت پذیرد.

Page Generated in 0/0054 sec