printlogo


کد خبر: 256883تاریخ: 1401/9/5 00:00
در حالی که مردم ایران پیروزی در جام‌جهانی را در خیابان‌ها جشن گرفتند، رسانه‌های اغتشاشگران علناً از پیروزی تیم فوتبال ایران ابراز ناراحتی کردند
روز پیروزی ما، روز شکست دشمن

گروه سیاسی: دیروز لحظات غرورانگیزی برای مردم ایران رقم خورد. 100 دقیقه نفس‌گیر؛ 100 دقیقه پر از استرس و دلهره که مردم ایران تجربه کردند و البته به پایانی لذت‌بخش منجر شد. تیم‌ملی فوتبال کشورمان در یک بازی تماشایی توانست با نتیجه 2 بر صفر، تیم ملی  فوتبال ولز را شکست دهد تا امیدمان به صعود از دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی بیش از پیش شود. بازیکنان تیم فوتبال کشورمان با انجام یک بازی زیبا و بی‌نقص، تلخی شکست سنگین از انگلیس در دور اول مسابقات گروهی را جبران کردند. روز گذشته پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان، مردم ایران به خیابان‌ها آمده و شادمان از برد ارزشمند تیم‌ملی فوتبال ایران، ابراز خوشحالی کردند. 
مردم ایران از همه اقشار با حضور در خیابان‌ها ضمن ابراز خوشحالی بابت برد تیم ملی فوتبال کشورمان شیرینی و شکلات پخش کردند. اما پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران برابر ولز، همانطور که مردم ایران را خوشحال کرد، باعث ناراحتی جریان رسانه‌ای آشوب و البته وطن‌فروشان شد. وطن‌فروشانی که پس از باخت ایران در مقابل انگلیس ابراز خوشحالی کرده و وطن‌فروشی کردند، این بار نیز منتظر باخت ایران بودند تا بی‌وطنی خود را دوباره فریاد بزنند اما پیروزی تیم ملی ایران برابر ولز، شادی احتمالی‌شان را به عزا تبدیل کرد. با این حال وطن‌فروشان و رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی از جمله سعودی اینترنشنال نتوانستند ناراحتی و عصبانیت خود را از پیروزی ایران در این مسابقه پنهان کنند.
لشکر مجازی ضدایرانی با حمله به حساب‌های بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران در شبکه‌های اجتماعی، ضمن فحاشی به بازیکنان، آنها را بابت برد و خوشحالی از این پیروزی شیرین، تخریب کردند. شبکه‌های ضدایرانی از جمله اینترنشنال نیز که طی روزهای گذشته سعی در حاشیه‌سازی برای تیم ملی ایران داشتند، با انتشار اخبار ضدایرانی، به پیروزی ایران واکنش نشان دادند.
این شبکه وابسته به رژیم سعودی، با مردم خواندن جریان آشوب و درحالی که چشم بر خوشحالی بی‌پایان مردم ایران از پیروزی تیم فوتبال کشورشان بسته بود، در واکنش به پیروزی ایران نوشت: «پیروزی مقابل ولز در روز بی‌اعتنایی به خواست مردم». البته در نظر این شبکه سعودی لندن‌نشین، اغتشاشگران و تروریست‌هایی که در روزهای اخیر دست به ترور، خشونت و جنایت زده‌اند، مردم هستند. رذالت این شبکه سعودی ضدایرانی اما به اینجا ختم نشد. حساب کاربری اینترنشنال در شبکه اجتماعی پس از پایان بازی ایران - ولز، در توئیتر نوشت: «تیم فوتبال جمهوری اسلامی برابر ولز با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید». اینترنشنال در حالی دیروز سعی در به حاشیه بردن خوشحالی مردم و جدایی تیم‌ملی فوتبال از ملت ایران داشت که پس از باخت تلخ تیم فوتبال کشورمان به انگلیس، در اقدامی تحقیرآمیز و ضدایرانی نوشته بود: «سنگین‌ترین شکست ایران در تاریخ حضور در جام‌جهانی رقم خورد». 
رذالت اینترنشنال صرفا با یک هدف انجام می‌شود؛ تحقیر مردم ایران در زمان شکست و به حاشیه بردن خوشحالی مردم بابت برد تیم‌ملی فوتبال کشورشان. عصبانیت این شبکه به کارشناسان مزدورش هم سرایت کرد. یکی از کارشناسان این شبکه ضدایرانی در واکنش به برد ارزشمند تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: به تیم‌ملی تبریک نمی‌گویم. حتی نمی‌توانم خسته نباشید بگویم به بازیکنان تیم ملی. من به هیچ وجه بازی ایران را نمی‌بینم یعنی می‌بینم اما فقط به این دلیل که ببینم چه عکس‌العملی نشان می‌دهند.
* هم سرود خواندیم، هم شادی کردیم و هم بردیم
در حالی که جریان آشوب انتظار داشت بازیکنان تیم فوتبال کشورمان سرود ملی کشور را نخوانند یا در صورت گلزنی شادی پس از گل انجام ندهند، بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران با همخوانی سرود ملی راهی زمین بازی شدند. بازیکنان کشورمان پس از هر کدام از گل‌هایی که روزبه چشمی و رامین رضاییان به ثمر رساندند، بی‌توجه به فشارها و تخریب‌های جریان رسانه‌ای آشوب، ابراز شادی و خوشحالی کردند. جدای از مباحث فنی، حمایت مردم و روحیه‌بخشی به بازیکنان تیم و همچنین بی‌اعتنایی آنها به حاشیه‌سازی معاندان و وطن‌فروشان، از عوامل اصلی برد شادی‌آور ایران برابر ولز بود. بازی خوب تیم ملی ایران در بازی مقابل ولز، نوید یک بازی زیبا، غیرتمندانه و در آخر پیروزی‌بخش در مقابل آمریکا را هم می‌دهد.

Page Generated in 0/0074 sec