printlogo


کد خبر: 257050تاریخ: 1401/9/9 00:00
اخبار

اشتباه محاسباتی عجیب پرسپولیس درباره پاداش جام‌جهانی!
باشگاه پرسپولیس در محاسبه پاداش بازیکنان خود دچار اشتباهاتی شده است. روز گذشته باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به بازار پایه فرابورس، درباره رقم پاداش مربوط به این باشگاه از حضور بازیکنانش در جام‌جهانی شفاف‌سازی کرد. در نامه باشگاه پرسپولیس آمده که پاداش جام‌جهانی از ۲ هفته پیش از جام‌جهانی محاسبه می‌شود و تا یک روز بعد از جام‌جهانی ادامه دارد و به این ترتیب ۲۴ روز و هر روز هزار دلار پاداش برای بازیکنان محاسبه می‌شود که در مجموع ۲۴۰ هزار دلار برای هر بازیکن خواهد بود. با محاسبات باشگاه پرسپولیس، وحید امیری ۲۴۰ هزار دلار، مهدی ترابی ۱۶۰ هزار دلار، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان هر کدام ۸۰ هزار دلار پاداش به پرسپولیس می‌رسانند تا در مجموع ۶۴۰ هزار دلار در اختیار این باشگاه قرار بگیرد اما باشگاه پرسپولیس در این زمینه اشتباه عجیبی را مرتکب شده است. به نوشته آسوشیتدپرس، پاداش این جام‌جهانی از یک هفته پیش از شروع تورنمنت آغاز و تا یک روز بعد از پایان مرحله گروهی جام‌جهانی خواهد بود که در مجموع ۱۸ روز است. اشتباه دیگر اینکه، مهدی ترابی ۲ فصل اخیر در تیم پرسپولیس حضور داشته، بنابراین باشگاه قطری هیچ سهمی از پاداش او نخواهد داشت. وحید امیری و مهدی ترابی در مجموع ۳۶۰ هزار دلار پاداش برای پرسپولیس خواهند داشت. حضور علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان نیز روی هم حدود ۱۸۰ هزار دلار برای پرسپولیس پاداش به دنبال دارد. بنابراین مجموع پاداش قرمزها چیزی حدود ۵۴۰ هزار دلار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس خطای 100 هزار دلاری در این باره داشته است. 
 
***
سرمربی فرانسه بازگشت بنزما را تکذیب کرد
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال فرانسه بازگشت «کریم بنزما» به این تیم برای ادامه حضور در مسابقات جام‌جهانی را تکذیب کرد. کریم بنزما، مهاجم تیم‌ ملی فوتبال فرانسه پیش از شروع مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ به دلیل آسیب‌دیدگی از اردوی این تیم خارج شد اما «دیدیه دشان» سرمربی این تیم بازیکن دیگری را به جای او وارد لیست نکرد. 
همزمان که فرانسه با کسب ۲ برد در جام‌جهانی صعودش به مرحله حذفی جام‌جهانی را قطعی کرده است، خبرهایی از بهبود بنزما و تمایل او برای حضور در تیم‌ ملی فرانسه و مسابقات جام‌جهانی منتشر شد. دشان در نشست خبری پیش از بازی فرانسه با تونس به این موضوع واکنش نشان داد و بازگشت مهاجم این تیم را تکذیب کرد و گفت تمام حواس و تمرکزش روی بازیکنانی است که در حال حاضر در اختیار دارد. 
 
***
استعفای دسته‌جمعی اعضای هیأت‌مدیره باشگاه یوونتوس!
اعضای هیات مدیره باشگاه یوونتوس به طور دسته‌جمعی از سمت خود استعفا کردند. باشگاه یوونتوس به ‌طور رسمی اعلام کرد تمام اعضای هیات مدیره این باشگاه از جمله «آندره‌آ آنیلی» از سمت خود استعفا کرده‌اند و «مائوریتزیو اسکاناوینو» را به ‌عنوان مدیر اجرایی جدید خود منصوب و معرفی کرد. در بیانیه باشگاه یوونتوس عنوان شده است «آندره‌آ آنیلی»، «پاول ندود» و 8 عضو دیگر هیات مدیره از جمله «مائوریتزیو آریوابنه» مدیر اجرایی باشگاه، از سمت خود استعفا کرده‌اند. باشگاه یوونتوس به دلیل نقل‌وانتقالات مشکوک با مقادیر بالا به منظور به دست آوردن سود سرمایه مورد بررسی و زیر ذره‌بین قرار گرفته است. بازرسان صورت‌های مالی سال‌های 2018، 2019 و 2020 این باشگاه را مورد بررسی قرار داده‌اند. پیش از این روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» اعلام کرده بود باشگاه یوونتوس بار دیگر با مشکل مواجه شده و 16 نفر از مدیران این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه و پاول ندود، نایب رئیس باشگاه به اتهام حسابداری نادرست و ارتباطات نامناسب با بازار نقل ‌و انتقالات تحت بازجویی هستند. دادستانی تورین و بازرسان این پرونده بر این باورند باشگاه یوونتوس گزارش‌های مالی خود را برای سال‌های 2019، 2020 و 2021 جعل کرده است، از جمله مخفی کردن پرداختی‌هایش به برخی بازیکنان از جمله کریستیانو رونالدو. باشگاه یوونتوس در زمان اوج همه‌گیری بیماری «کووید-19» اعلام کرد بازیکنانش تا 4 ماه دستمزد خود را خواهند بخشید اما ظاهراً باشگاه حقوق 3 ماه آنها را پرداخت و قراردادهای خصوصی در این زمینه با آنها امضا کرده است، از جمله با کریستیانو رونالدو. باشگاه یوونتوس همچنین اعلام کرد در ادامه تحقیقات پرونده علیه این باشگاه با مقامات قضایی ایتالیا همکاری خواهد کرد. مجمع سهامداران باشگاه یوونتوس هم که از 23 نوامبر به 27 دسامبر موکول شده بود، 18 ژانویه 2023 برگزار
خواهد شد. 

Page Generated in 0/0054 sec