printlogo


کد خبر: 257064تاریخ: 1401/9/9 00:00
ثبت قیمت‌های کاذب در بازار راکد خودرو
دلال‌ها به دنبال افزایش قیمت خودرو

دلالان و سوداگران بازار خودرو در روزهای اخیر با بهانه افزایش قیمت‌ ارز سعی در بی‌ثباتی این بازار دارند؛ این در حالی است که اساساً خرید و فروشی در بازار رخ نمی‌دهد. بستر اصلی فعالیت این دلالان درگاه‌های آنلاین و برخط عرضه خودرو مانند دیوار است.
یک ماهی است که بازار خودرو متاثر از نوسانات قیمت دلار شاهد ثبت قیمت‌های مختلف در انواع محصولات داخلی و خارجی است. همین موضوع باعث شده رکود بازار تشدید شده و عملاً خرید و فروشی نشود.
در این بین نکته مهم اینکه در چند روز گذشته با آنکه ثبات قیمتی در بازار ارز به وجود آمده اما هنوز روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو متوقف نشده و روی کاغذ قیمت‌های قابل‌ توجهی برای انواع محصولات عنوان می‌شود. در این بین دلالان خودرو معتقدند با وجود ادعای خودروسازان در افزایش تولید، ماشینی در بازار نیست و همین محدودیت عرضه عاملی است تا قیمت‌ها روند کاهشی را تجربه نکند؛ ادعایی دروغین و صرفاً در راستای کسب سود بیشتر برای آنها.
 در حال حاضر همچنان قیمت خودرو روزانه رکوردهای مختلفی را ثبت می‌کند و معاملات متوقف شده است؛ در واقع نه کسی حاضر به خرید خودرو است و نه کسی خودرو می‌فروشد.

Page Generated in 0/0064 sec