printlogo


کد خبر: 257082تاریخ: 1401/9/10 00:00
رقابت فیلمسازان جوان
فیلم‌های بخش بین‌الملل جشنواره رشد معرفی شدند

فهرست فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی - آموزشی - تربیتی منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، فهرست کامل فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل پنجاه‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی - آموزشی - تربیتی رشد منتشر شد که بر اساس آن، ۱۰۴ فیلم در این بخش حضور خواهند داشت و برای دریافت تندیس‌های پویانمایی، مستند و فیلم‌های داستانی به رقابت خواهند پرداخت. 
در بخش پویانمایی ۱۶ اثر ایرانی و ۱۷ اثر خارجی حضور دارند، همچنین فیلم‌های بخش داستانی بلند شامل 7 فیلم ایرانی و ۲ فیلم خارجی است. در بخش مستندهای بلند نیز ۹ فیلم ایرانی و 4 فیلم خارجی حضور دارند. در این جشنواره همچنین 8 فیلم کوتاه مستند از ایران و 7 فیلم کوتاه مستند خارجی با هم رقابت می‌کنند. در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه هم که بیشترین تعداد آثار بخش بین‌الملل جشنواره در آن حضور دارند، ۱۸ فیلم ایرانی و ۱۶ فیلم خارجی هستند. 
اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره بر اساس برنامه‌ ارائه‌شده در دو نوبت صبح (مخصوص مدارس) و بعدازظهر خواهد بود. همچنین کارگاه‌ها و نشست‌هایی تخصصی با موضوعات مرتبط با حوزه آموزش و سینما، به صورت روزانه در این جشنواره برپا می‌شود. امسال ۳۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. جشنواره فیلم رشد از هفتم آذرماه آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذرماه ادامه داشته باشد. 

Page Generated in 0/0150 sec